Gå til innhold

Artig sak

Henrik Auråen

Anbefalte innlegg

ITpro-redaksjonen har blitt informert om at en arbeidstaker for Ansett Australia Airlines som tilfeldigvis hadde etternavnet Gay, gikk ombord på et fly hvor han hadde benyttet flyselskapets "Free Flight"-tilbud for ansatte. Og her begynte kaoset.

Får inntrykk av at dette har skjedd ganske nylig ut fra artikkelen her. Fakta er jo at Ansett gikk konkurs for 3.5 år siden.

Men historien er uansett skikkelig morsom den, sann eller ikke. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Artig historie. Men....

Snippet fra Snopes:

[Collected on the Internet, 1994]

Shared with us by a USAir pilot, this tale sounded too good to be true and is, according to airline officials who describe it as another urban myth. (A West Coast version has it as a United flight.) Seems a USAir employee with the last name of Gay was flying on a company pass. Mr. Gay found a man in his seat and sat elsewhere. Since the plane turned out to be overbooked, a ticket agent approached the man in Mr. Gay's assigned seat and asked "Are you Gay?" When the bewildered man nodded that he was gay, the agent said, "Well, get your things, you'll have to get off.

The real Mr. Gay overheard and quickly interrupted, "I'm Gay." The agent told him he'd have to leave the plane at which another passenger, observing this whole scene, announced defiantly, "I'm gay, too. Heck, you can't throw us all off."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...