Gå til innhold

FlightSim treff Norge - september 2005


Odd Jacobsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Det var oppmuntrende...Tipper han vil begynne på an igjen når han fikk den

 

Den var kanskje litt skarp sett i ettertid, men synes nå fermdeles at at kan ikke starte et prosjekt som dette , dra med seg gleden til et utallig antall personer, glede og forsøke å gjøre en meget positiv handling for oss alle, og så droppe dette som en lite barnslig 4 åring som ikke får viljen sin. Nei totalt dårlig gjort sprør du meg.. Så er han ikke voksen nok til å skille to mellom to ting, så bør han heller ikke starte på noe prosjekt heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tom Knudsen, det er sånne som deg som ødelegger for alle andre...

Jeg har kun fremmet det som var retningslinjene for VATSIM vedr. "tekst/voice" med erfaringer/opplevelser, og hva gjør "gutteklubben ATC i Norge" - jo; kjører på som om de eier VATSIM.

Etter all den dritten jeg fikk av flere av dere ønsker jeg ikke å bruke min fritid til planlegge noen som kunne være meget positivt tiltak for alle FS brukere igjennom flightsim sitt forum. Jeg har og hadde ressurser til å kunne realisere dette.

Det er nå avlyst og jeg er ferdig med flightsim-forumet etter dette innlegget.

Har informert denne håndteringen av emne "tekst/voice" videre til VATSIM som nå vil ordne opp i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Odd. Synes du skal heve deg over de som har levert mye dritt, ikke bry deg om disse og heller se fremover. Vi vil alle ha deg her på forumet og det står mye mer respekt av deg ved å fortsette enn å backe ut. Kom igjen, du er et aller tiders medlem.

 

Helt enig her ja.. Og det er vel ingen som har slengt noe dritt til deg Odd. Jeg håper nå du fortsetter på forumet, for ingen ønsker at noen skal slutte eller forsvinne av noen som helst grunn. Dette er for mange deriblant meg selv en stor glede. Så når da noen forsvinner herifra er det selvsagt synd. Men det spiller vel liten rolle hva jeg mener å synes, for du har sikkert bestemt deg.. Så lykke til videre i hva du hen måtte finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi andre som fremdeles har lyst til å treffe likesinnede treffes på et eller annet sted en dag? Det hadde vært kjempe artig. Selv så syntes jeg at det planlagte høretes liddelig artig ut, men kanskje en smule "stort". Noen andre som kunne tenke seg et treff? eller finnes slike alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om vi andre som fremdeles har lyst til å treffe likesinnede treffes på et eller annet sted en dag? Det hadde vært kjempe artig. Selv så syntes jeg at det planlagte høretes liddelig artig ut, men kanskje en smule "stort". Noen andre som kunne tenke seg et treff? eller finnes slike alt?

 

Hadde vært ganske moro. Men husk at skolen begynner om ikke så lenge også.

 

Og ting koster penger ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, la oss spørre, er det noen som kunne tenke seg å møtes? Vi kan til og med gjøre noe så simpelt som å bare møte for litt spotting på Gardermoen? Eks treffes en søndag på SAS museumet (gratis) og de har bra utsikt over vestre rullebane. De fleste klarer å komme seg dit (både tog og busser går jo dit) en del av oss har biler og kan sikkert plukk opp folk på veien.

 

Da blir det selvsagt ikke noe simming, men vi møtes i virkelighet! Bare det ville vært gjevt!

 

La oss se hvem som blir med på noe slikt? Så tar vi en søndag i slutten av august.

 

Jeg er med ! "" er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, la oss spørre, er det noen som kunne tenke seg å møtes? Vi kan til og med gjøre noe så simpelt som å bare møte for litt spotting på Gardermoen? Eks treffes en søndag på SAS museumet (gratis) og de har bra utsikt over vestre rullebane. De fleste klarer å komme seg dit (både tog og busser går jo dit) en del av oss har biler og kan sikkert plukk opp folk på veien.

 

Da blir det selvsagt ikke noe simming, men vi møtes i virkelighet! Bare det ville vært gjevt!

 

La oss se hvem som blir med på noe slikt? Så tar vi en søndag i slutten av august.

 

Jeg er med ! er du?

 

Jeg er født og oppvokst på Lørenskog, så jeg det passer utmerket når jeg skal nedover i september til gamle trakter

 

Så jeg blir garantert med på spotte tur til Gardermoen..

Kanskje vi sees der folkens..... Anyway.. jeg kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tog/buss fra sarp jeg!!

 

Odd & Tom! Slapp av , vær venner - Vi har alle noe til felles her inne: fly, simming, spotting +++ alt som egentlig har med fly gjøre.. så la oss bygge hverandre opp og kjør litt "kardemomme by" stailer.. tror vi kommer lenger med en slik holdning... Mulig jeg er en enkel person og utsagnet mitt er banana banalt men ta det gjerne til etterretning .. beklager gramatikk - ØL *rap*

 

-tidlig hælj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...