Gå til innhold

Hørt på radioen idag...


Stig Sandnes

Anbefalte innlegg

ENBD_V_CTR: IKKE HOLD INNE PTT KNAPPEN

ENBD_V_CTR: Like før jeg skyter dere ned fra luftrommet som leirduer!

UPS***: hvem da!

ENBD_V_CTR: Hver for en helt til noen slutter å holde inne PTT knappen... :\\

UPS***: det er ikke meg...

VBX***: shoot 'em down :-)

ENBD_V_CTR: Er fint med moralsk støtte ""

VBX***: jepp

 

Konklusjon: Ikke hold inne PTT knappen med mindre du er på en kanal helt for deg selv! Er utrolig kjedelig for de som sitter ATC, og ja jeg vet hva jeg snakker om, har førstehånds erfaring med dette ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke var meg... Hadde caps lock knappen som PTT og lurte i ettertid på om det kan vært den som gjorde det.. Jeg var ikke så lenge på frekvensen til enbd, men byttet over til unicom.. Men for sikkerhetens skyld så er denne knappen byttet til en annen. Søtter dette fortvilende ropet.. Sikkert ikke så gøy nei...

 

""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Selv om du har sensurert tallene i callsignet til UPS piloten, så er det vel ikke noe problem å forstå hvem det var? Ikke all verdens UPS piloter som kan snakke norsk!

 

Nej, men det behøver vel heller ikke være UPS piloten. Så lad os ikke dømme nogle på forhånd! (Tror jeg ved hvem vi snakker om)

 

Mange (nye) piloter uden for ens CTR lytter ofte med på freq'en.

 

/P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærene faller desverre fremdeles, og slew-mode brukes like flittig som før. Flightplan er tydeligvis et ukjent begrep for vår lille cowboy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pærene faller desverre fremdeles, og slew-mode brukes like flittig som før. Flightplan er tydeligvis et ukjent begrep for vår lille cowboy.

 

Pærene faller som bare det! Over atlanteren på 1 time med 767 og en tur til syden nå skal gjennom TORGA, GRM, SOPAR, FLS og et sted i Sverige.. sjekket pæren sin Flightplan en dag... det kaller jeg flytur! ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...