Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENBD_V_CTR: IKKE HOLD INNE PTT KNAPPEN

ENBD_V_CTR: Like før jeg skyter dere ned fra luftrommet som leirduer!

UPS***: hvem da!

ENBD_V_CTR: Hver for en helt til noen slutter å holde inne PTT knappen... :\\

UPS***: det er ikke meg...

VBX***: shoot 'em down :-)

ENBD_V_CTR: Er fint med moralsk støtte ""

VBX***: jepp

 

Konklusjon: Ikke hold inne PTT knappen med mindre du er på en kanal helt for deg selv! Er utrolig kjedelig for de som sitter ATC, og ja jeg vet hva jeg snakker om, har førstehånds erfaring med dette ""

Skrevet

Og vi kan jo alle gjette 1 gang hvem piloten var ""

Skrevet

Hehe. Ja man skal oppføre seg over Bodø control .. Hørt at flere av dem sitter på jobb i flightsuit. Med 331 merker på armen. Går også stygge rykter om et ukjent tall virtuelle piloter m.fly har forsvunnet sporløst fra radaren ""

Skrevet

Håper det ikke var meg... Hadde caps lock knappen som PTT og lurte i ettertid på om det kan vært den som gjorde det.. Jeg var ikke så lenge på frekvensen til enbd, men byttet over til unicom.. Men for sikkerhetens skyld så er denne knappen byttet til en annen. Søtter dette fortvilende ropet.. Sikkert ikke så gøy nei...

 

""

Skrevet

Hehe, bra du går til aksjon Stig! ""

Selv om du har sensurert tallene i callsignet til UPS piloten, så er det vel ikke noe problem å forstå hvem det var? Ikke all verdens UPS piloter som kan snakke norsk! ""

Skrevet

>Selv om du har sensurert tallene i callsignet til UPS piloten, så er det vel ikke noe problem å forstå hvem det var? Ikke all verdens UPS piloter som kan snakke norsk!

 

Nej, men det behøver vel heller ikke være UPS piloten. Så lad os ikke dømme nogle på forhånd! (Tror jeg ved hvem vi snakker om)

 

Mange (nye) piloter uden for ens CTR lytter ofte med på freq'en.

 

/P

Skrevet
Hva er PTT knappen?

 

Push to talk... den knappen man har valgt til å trykke ned for å snakke

Skrevet

Pærene faller desverre fremdeles, og slew-mode brukes like flittig som før. Flightplan er tydeligvis et ukjent begrep for vår lille cowboy.

Skrevet
Pærene faller desverre fremdeles, og slew-mode brukes like flittig som før. Flightplan er tydeligvis et ukjent begrep for vår lille cowboy.

 

Pærene faller som bare det! Over atlanteren på 1 time med 767 og en tur til syden nå skal gjennom TORGA, GRM, SOPAR, FLS og et sted i Sverige.. sjekket pæren sin Flightplan en dag... det kaller jeg flytur! ""

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...