Audun Dragland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Noen som vet hvem denne heldige vinneren er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hehe, nei han var ikke medlem på forumet her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Søket er allerede startet.... Og vi har funnet fram til rett Haakon... så var det bare å få svar . Sikkert mange som ringer han nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Thomassen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Tenk om det hadde vert meg. Fy flate for en heldiggris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Dragland Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 hehe, nei han var ikke medlem på forumet her.. Går det virkelig an? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 hehe, nei han var ikke medlem på forumet her.. Går det virkelig an? Skulle vel la seg gjøre det ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Meen, for alt vi vet så sitter han å leser hva vi skriver nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Når vi først snakker om Airbus, noen som vet om en My travel paint til PSS?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Dragland Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 Da er det vel snart på tide å registrere seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Når vi først snakker om Airbus, noen som vet om en My travel paint til PSS?? Ligger ikke den i paint pakka du må kjøpe av PSS? ... Jeg missunner VIRKELIH han ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wiik Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan noen oppdatere en som har annet å gjøre enn å se på TV om hva slags djevelskap hr. Wilborn har funnet på nå da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg har godt glipp av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det er ille at det må en TV-kanal til for å organisere en klappsetetur! (Joda, han fikk jo fly sim også da) Før ble man kastet inn i cockpiten bare man nevnte at man er flyinteressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Dragland Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 En gutt på 15 får cockpit-tur (med noe flyvning?) i en airbus fra bergen til oslo + prøve en av norges største flysimulatorer etter at hans mor tilslutt kjørte berg-og-dalbane i Køben. Correct me if I'm wrong... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg har godt glipp av? Det var en 15-åring som fikk en klappseteturi Airbus, ENBR-ENGM og en tur i Norges største simulator. For å få den turen måtte moren ta tre berg-og-dalbaner i København. Jeg hadde satt mutter'n opp i hva som helst for en sånn tur EDIT: Audun kom visst først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg har godt glipp av? Det er Wilborn`s nye programm "Jeg gjør hva som helst" at en flyintressert fikk seg en tur i cockpiten og i simulator, etter at hans mor klarte oppdraget sitt. Han var heldig med den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hmmm! Hørte jeg et lite skrik om hjelp ifra min sammboer her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hmmm! Hørte jeg et lite skrik om hjelp ifra min sammboer her Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Airbus fra Bergen til Oslo?? Den var ny... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas a berg Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Stilig! Skulle ønske jeg var han ja!: Mer info her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Airbus fra Bergen til Oslo?? Den var ny... Det var det jeg reagerte på også. Litt tidig reklame for serien. "Jeg gjør hva som helst, med Frittjof Wilborn" Eller hvordan navnet staves. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Loen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ehh Fritjof sa "en stor Airbus fra Bergen til Gardermoen" Da blir det vel en av disse da 330, 340 eller kansje 380. Kjell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Visst det ikke går airbus i det hele tatt mellom Oslo- Bergen, så setter de tvilsomt inn en stor airbus for at han skal få sitte i cockpiten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Blir ikke overasket hvis jeg finner han i en "Airbus" (B737) cockpit neste tir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars B. Frostad Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hmm, når jeg nå gikk inn på Kaffekroken og så kun tittelen på dette innlegget "Jeg gjør hva som helst" - så tenkte jeg i disse baner: hjelpe meg, nå er det en eller annen som har fått så store problemer med og få noe til å funke i FS2004 eller maskina, at han virkelig er kjempedesperat!! He he, skjønte jo fort imidlertid at det var noe HELT annet det var snakk om ja (ble nesten litt skuffet, men bare nesten)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Birkaas Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Blir ikke overasket hvis jeg finner han i en "Airbus" (B737) cockpit neste tir. Hehe. Skal ikke se bort fra det nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas F Berger Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kan jo være at et eller annet charterselskap skal på en eller annen form service på Gardermoen og at han får sitte på med dem. Uansett, hvis du ser på dette forumet så meld deg inn!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Dragland Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Så innslaget nå, simulatorturen så ganske kongebra ut! OG den "store airbusen" var en Airbus 737-600 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja da har gutten vert ute å fløyet! Men noen diger Airbus var det ikke! Han fikk Cocpitt tur i B736. Og tok en flight i B737NG simmen til SAS! Landinga han tok på Bardufoss så meget bra ut den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Så ut som han hadde teken på det der ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.