Gå til innhold

Neste flightsimulator fra MS?


Vegar Mikalsen

Anbefalte innlegg

Tipper på at det er fremtidens fly, dvs. Airbus A380, Boeing Dreamliner o.s.v

Airbus 380?

MS har jo aldri hat med airbus (etter hva jeg vet).. Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Microsoft har vel samarbeidet med Boeing for å lage ting as real as it gets muligens? Kanskje en under-bordet-avtale om å ikke ta med Airbus?

 

Om MS' defaultfly er "as real as it gets" burde vi begynne å vurdere boikott av Boeing- fly ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhm holder ikke Airbus til i Hamburg? mener og hukse det

 

Har no vært på omvisning hos Airbus i Toulouse, da ""

 

De har noe både i Hamburg og Toulouse, etter hva jeg vet =)

 

+ noe i Spania og England. Så Airbus er vell mer europeisk enn Tysk eller fransk ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhm holder ikke Airbus til i Hamburg? mener og hukse det

 

Hovedkvarteret til Airbus ligger i Toulouse, men de har fabrikker ol rundt omkring i store deler av europa.

Her kan du se hvor de er lokalisert:

http://www.airbus.com/about/manufacturing.asp

 

Når det gjelder Boeing, så har Timmy helt rett med at de flyttet hovedkvarteret sitt dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airbus holder til i Toulouse, France;) men har sammarbeid med en rekke selskaper i europa som er derer under levrandører. Leif Høeg rederi i Oslo, har inngått kontrakt med Airbus om å frakte vingene til A-380 prosjektet så langt de kommer opp elve systemet mot Toulouse, da disse var i største laget å ta ombord i deres transport fly;)

 

Airbus er basert på et sammarbeid mellom en rekke land, slik som Bae Aerospace i sin tid var når det kom til byggingen av Bea 146 maskinen som fikk så mye skryt når den kom;)

 

Hilsen K

 

Her er fact siden deres; http://www.airbus.com/about/euro_manufact.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boeing har kanskje flyttet hovedkvarteret sitt, men etter det jeg vet bygges flyene fremdeles i Seattle.

Microsofts chairman, William Henry Gates III bor i Seattle, så jeg antar at MS har noe i den byen...

Flere viktige Microsoftpersoner, Steven Anthony Ballmer og Paul Gardner Allen, bor også i Washingon, henholdsvis i Redmond og Mercer Island.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...