Gå til innhold

SAS 737-600 av banan...


Gjest

Anbefalte innlegg

http://www.expressen.se/index.jsp?a=126084

 

Ett gott exempel på hur en sådan händelse ska rapporteras av media, tycker jag. Ingen spekulation. Ingen dramatisering. Bara fakta.

 

Men det var inte länge sedan som man kunde läsa om liknande händelser där det snart spekulerades i dåligt vedlikehold och där man skaffade fram en passagerare som kunde säga något om att han/hon blev rädd, osv.

 

Men hatten av till Expressen! Ingen idé att skriva mer än man vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG artikkel:

 

SAS DRAMATIKK, IGJEN !

 

Et SAS fly av typen Airbus 737 måtte igår kveld nødlande på Ängelholms flygplats.

Det var en passasjerer som under landing oppdaget at noe var galt med understellet.

 

- Jeg hørte ikke 3 donk, donk, donk lyder, så det kan bare bety at det ene understelle ikke kom ut, forteller den sjokkerte passasjereren.

 

Flyet landet men kjørte av rullebana och passasjererne måtte hentes med buss og kjøres til krisecenter som SAS ledelsen satt opp på flyplassen.

 

SAS ønsker ikke å kommentere hendelsen.

 

[color:"white"]

NB: Dette er en fiktiv artikkel.

Den eksisterer ikke i virkeligheten, kun noe jeg funnet på ut ifra hvordan jeg tror at en VG "fly" journalist kan skrive om den samme saken [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he. Den var lur. "" Minner meg om da vi som barn skrev "hemmelige" beskjeder med usynlig skrift (med bl.a. sitronvann) som vi "fremkalte" over et stearinlys ""

 

Hihihi, been there, done that ""

Åhh.. gode gamle ungdomsskoledager.

 

Alt var mye bedre da.

Ingen leilighet å styre med, betale lån, regninger, mat, bilutgifter, dameutgifter.. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har også andre merket seg at tonen i alle fora her i "klubbhuset" har blitt merkbart hyggeligere den siste tiden? "" Ser glade smilere overalt jo. Kan det være våren som har meldt sin ankomst?

I alle fall er det blitt riktig trivelig å komme innom. Ikke sånn som før, med sinte, sure fjes og krangling overalt. ""

Jada, vet at dette ble helt off topic, men syntes jeg måtte få si det. Måtte det bare vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Norge bruker vi ordet "banan" om en lang slank, gul dildo-frukt.

 

Det gör vi i Sverige också...

Betoning på första A i Banan betyder detsamma som banen på norsk.

Betoning på det andra A betyder den gula ätbara.

 

Landningsbananer høres etter min mening veldig farlig ut. De bør fjernes!

 

Helt enig! Vansinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL ""

 

Jeg trodde det var en fyr som hadde skåret ut en B736 av en banan når jeg leste overskriften.. Så feil kan man ta ""

 

Timmy, artiklen du har publisert kunne like gjerne vært hentet fra VG Nett ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...