Gå til innhold

SAS 737-600 av banan...


Gjest

Anbefalte innlegg

Det er vel en myte at svenskene sier gulebøy?

 

Trodde länge att Norskar sa Guleböj jag... Det finns en massa underliga ord som vi lurar små svenska barn att norskarna säger. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller har også andre merket seg at tonen i alle fora her i "klubbhuset" har blitt merkbart hyggeligere den siste tiden? "" Ser glade smilere overalt jo. Kan det være våren som har meldt sin ankomst?

I alle fall er det blitt riktig trivelig å komme innom. Ikke sånn som før, med sinte, sure fjes og krangling overalt. ""

Jada, vet at dette ble helt off topic, men syntes jeg måtte få si det. Måtte det bare vare.

 

Kanskje det også kommer av at noen er borte fra forumet? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøøøøss, en passasjer som oppdager at noe er feil med understellet ja. Hva i alle dager drev flygerene med der fremme da om ikke dem oppdaget det først ? Det var vel ikke en mus i cockpit vel ? ""

 

Hehehe. Da jeg var 11 år og satt under innflyging til Tromsø, gjennom Tromsalpene var det like før jeg gikk inn til i "sjefen" for å be ham gå litt høyere fordi fjella var for nært.

 

Jeg hadde sjølsagt ikke peiling, og det tror jeg ikke han passasjeren heller hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...