Gjest Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 http://www.expressen.se/index.jsp?a=126084 Ett gott exempel på hur en sådan händelse ska rapporteras av media, tycker jag. Ingen spekulation. Ingen dramatisering. Bara fakta. Men det var inte länge sedan som man kunde läsa om liknande händelser där det snart spekulerades i dåligt vedlikehold och där man skaffade fram en passagerare som kunde säga något om att han/hon blev rädd, osv. Men hatten av till Expressen! Ingen idé att skriva mer än man vet. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hmm ventet en 737 av banan jeg nå.. Siter
Andreas Grindvoll Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg leste også banan... Så da er vi to mot én Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Tre mot en hi, hi Jeg leste også banan... Siden dette er et norskt forum, tenker man først og fremst norsk (når man er norsk ). Kanskje man hadde tenkt riktig om forumet het flightsim.se... Ja, ja noe skal man da diskutere og bra det holdes på dette nivået Siter
Aleksander Rønning Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Jeg leste BANAN(ikke som i frukten Banan, men som i det norske "BANEN"), da jeg så at det var vår svenske venn Jörgen Toll som var forfatter:) Dessuten-hvem gidder å lage en komplett -600 av BANAN? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 Hmm.. jeg fikk uansett lyst på BANAN-splitt jeg da, uansett om den er formet etter en -600 eller ikke.. Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 VG artikkel: SAS DRAMATIKK, IGJEN ! Et SAS fly av typen Airbus 737 måtte igår kveld nødlande på Ängelholms flygplats. Det var en passasjerer som under landing oppdaget at noe var galt med understellet. - Jeg hørte ikke 3 donk, donk, donk lyder, så det kan bare bety at det ene understelle ikke kom ut, forteller den sjokkerte passasjereren. Flyet landet men kjørte av rullebana och passasjererne måtte hentes med buss og kjøres til krisecenter som SAS ledelsen satt opp på flyplassen. SAS ønsker ikke å kommentere hendelsen. [color:"white"] NB: Dette er en fiktiv artikkel. Den eksisterer ikke i virkeligheten, kun noe jeg funnet på ut ifra hvordan jeg tror at en VG "fly" journalist kan skrive om den samme saken [/color] Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jøøøøss, en passasjer som oppdager at noe er feil med understellet ja. Hva i alle dager drev flygerene med der fremme da om ikke dem oppdaget det først ? Det var vel ikke en mus i cockpit vel ? Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Timmy, Har VG verkligen skrivit det där? Jörgen, som det står med vit skrift nederst på mitt innlägg, så har dom inte skrivit detta nej. Siter
Gjest Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Med vit skrift! Att jag inte tänkte på det! Tack! Jag blev lite orolig... Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Jörgen, som det står med vit skrift nederst på mitt innlägg, så har dom inte skrivit detta nej. He, he. Den var lur. Minner meg om da vi som barn skrev "hemmelige" beskjeder med usynlig skrift (med bl.a. sitronvann) som vi "fremkalte" over et stearinlys Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 He, he. Den var lur. Minner meg om da vi som barn skrev "hemmelige" beskjeder med usynlig skrift (med bl.a. sitronvann) som vi "fremkalte" over et stearinlys Hihihi, been there, done that Åhh.. gode gamle ungdomsskoledager. Alt var mye bedre da. Ingen leilighet å styre med, betale lån, regninger, mat, bilutgifter, dameutgifter.. Siter
T. Paulsen Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 He he.. Jeg skjønte absolut ingenting nå. Jeg ventet meg et bildet eller noe av en 737 som var utskjert av en banan jeg.. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Er det bare meg, eller har også andre merket seg at tonen i alle fora her i "klubbhuset" har blitt merkbart hyggeligere den siste tiden? Ser glade smilere overalt jo. Kan det være våren som har meldt sin ankomst? I alle fall er det blitt riktig trivelig å komme innom. Ikke sånn som før, med sinte, sure fjes og krangling overalt. Jada, vet at dette ble helt off topic, men syntes jeg måtte få si det. Måtte det bare vare. Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Ja faktiskt, så har jeg også tenkt på det. Vi er vel som alle andre kærringer, vår kåte. Men, på fly da seff Siter
Geir G Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Tenkte på det når jeg leste et innlegg lengre her oppe Det er jo positivt! Siter
Gjest Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Airbus 737 [/i][/color] Har VG skrevet feil, eller? Siter
T. Paulsen Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 vår kåte. Ja, men det er ikke alltid like positivt for alle men. Våren kommer. Damer blir vårkåte, og da stikker noen av dem også. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Har VG skrevet feil, eller? Nei, ikke VG, men Timmy, sannsynligvis med fullt overlegg for å få oss til å skjønne at her var det "ugler i mosen". Merk det som står med hvit skrift i Timmys innlegg så skjønner du Siter
Timmy Brandt Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Nei, ikke VG, men Timmy, sannsynligvis med fullt overlegg for å få oss til å skjønne at her var det "ugler i mosen". Egentlig for å beskrive at de faktisk kan skrive på den måten. Var ikke lenge siden de skrev noe om en ILLUSHIN TU-154 som crashet i Irak Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Var helt klar for et bilde av en abnormt stilig banan nå jeg, men men... Siter
Christer Elde Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 I Norge bruker vi ordet "banan" om en lang slank, gul dildo-frukt. Landningsbananer høres etter min mening veldig farlig ut. De bør fjernes! Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Egentlig for å beskrive at de faktisk kan skrive på den måten. Nå må ikke du kommer her å blande deg inn når jeg forklarer Anders hva du har ment med din skrivemåte God flyhelg alle sammen forresten. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Leste også banan... men tenkte egentlig på en 737 med en Banan-paint Joda... Siter
Gjest Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 I Norge bruker vi ordet "banan" om en lang slank, gul dildo-frukt. Det gör vi i Sverige också... Betoning på första A i Banan betyder detsamma som banen på norsk. Betoning på det andra A betyder den gula ätbara. Landningsbananer høres etter min mening veldig farlig ut. De bør fjernes! Helt enig! Vansinne! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Artikkelen var virkelig flott, saklig og objektiv! Virkelig bra Men jeg ble også skuffa når jeg ikke fikk se bilde av en 737-600 modell lagd av bananer Siter
Gjest Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 LOL Jeg trodde det var en fyr som hadde skåret ut en B736 av en banan når jeg leste overskriften.. Så feil kan man ta Timmy, artiklen du har publisert kunne like gjerne vært hentet fra VG Nett Siter
Steffen Dahlberg Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Det er vel en myte at svenskene sier gulebøy? har ihvertfall hørt mange svensker si banAn... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.