Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 vet at mange har problemer med å få åpnet dette. Noen andre som vet hva årsaken er når noen prøver å trykke på filen, så kommer det en nedlastingsboks der den begynner å laste ned ca. 51 mb med 2-3 kb/s..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg bruker realplayer, prøvdenå å legge linken inn der. Funker som bare det!!!!!!!!!!! Konge! scandinavian 1319, pushback is approved Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 okay...folkens...åpne først et program, så legger dere linken inni der....var litt tungvindt, men...hmmm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 bare skriv ".pls" etter linken så funker det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dette er jo storartet! Kjempeflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 da skal jeg være litt flygeleder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 La merke til det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Til de som har prob med å streame: Installer Winamp og sett den til å "reagere" på .PLS filer. Når det gjelder streaming: Hvorfor ikke bare sette over til VATSIM streaming når du er online ATC ? Hvis du streamer på samme maskin er det vel bare å slå over streaming "input" fra Line-in til wave ? Hadde vært fint med litt naturlig veksling mellom realATC og simATC ! btw: Bra tiltak ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 ok, skal prøve på det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 vet at det er lov å lytte til ATC, men har jeg egentlig lov til å streame det ut etter post- og teletilsynet sine regler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Det har vært mye snakk om det her på forumet men jeg er ikke sikker kanskje er til dette er til hjelp.... kanskje ikke.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 vet at det er lov å lytte til ATC, men har jeg egentlig lov til å streame det ut etter post- og teletilsynet sine regler?? ...NEI...absolutt IKKE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 ok...da nærmer det seg kanskje slutten for streamingen her på flightsim.no..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Elde Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nå er det live streaming av Gardermoen delivery, ground, tower, departure, approach på FAST adresse. Den virker hele tiden så lenge ikke jeg er flygeleder eller sover om natta. Enjoy!!! http://icecast.nome.no:8000/engm http://icecast.nome.no:8000/engm Jeg får ikke opp en dings engang. Det står bare "The page cannot be found". Riktignok har jeg ikke en dings av de derre Roger Wilco, ATC, og Vatsim etc. Men skulle det ha noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nå er det live streaming av Gardermoen delivery, ground, tower, departure, approach på FAST adresse. Den virker hele tiden så lenge ikke jeg er flygeleder eller sover om natta. Enjoy!!! http://icecast.nome.no:8000/engm http://icecast.nome.no:8000/engm Jeg får ikke opp en dings engang. Det står bare "The page cannot be found". Riktignok har jeg ikke en dings av de derre Roger Wilco, ATC, og Vatsim etc. Men skulle det ha noe å si? Får opp samme opplegget.. Mulig han er flygeleder akkurat nå?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 nå er jeg flygeleder ja...tviler litt på om jeg bør streame mer...er visst ulovlig å streame dette over nettet...stooor bot hvis jeg blir oppdaget av dette post og teletilsynet...har jeg hørt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Eller ligg og søv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Eriksen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Selv om jeg legger urlen inn i winamp så virker det ikke, den skal bare laste ned en fil på¨50mb, selv om jeg gav filen navnet engm.pls Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 han skulle prøve og streame VATSIM ATC også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 får ikke høre på.... kommer bare could not connect og unknown host i WINAMP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 den er av nå...kommer muligens senere...dessverre blir det nok kanskje ikke mer streaming fra hovedflyplassen vår Streaming av vatsim kommer kanskje, men det er litt vanskelig fordi den da kommer til å streame micen min hele tiden...men er det noen forslag på dette så kom gjerne med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Synes heller du skal legge opp til at vi får høre Gardermoen jeg, det er så mye artigere enn å høre på VATSIM (som vi hører så mange ganger daglig selv.. ). Dessuten er det jo bare å laste ned ServInfo og rogerwilco og man er i gang... Men dette var et supert konsept, har hørt litt i dag, og det var noe annet en TWR, APP og CTR på Værnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hmm... hadde det vært lov skulle jeg streamet fra Bodø hehe Eller, hvem vet, hva er reglene, sånn helt nøyaktig? Noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Hmm... hadde det vært lov skulle jeg streamet fra Bodø hehe Eller, hvem vet, hva er reglene, sånn helt nøyaktig? Noen som vet?? Jeg vet. Det er ganske enkelt - ikke lov! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Tviler ikke på hva Roar sier her, det er ikke mere enn en telefonsamtale ifra. Ring Post og teletilsynet (tlf 22 82 46 00) på Mandag og spør dem. Det kan jo ikke være værre enn det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har sendt mail, så får jeg sikkert svar der, hvis ikke ringer jeg nok. Jeg vil være litt sikker, men ser jo ikke helt hvorfor det ikke skal være lov. Jeg kan jo høre på sambandet (det er lov), hvorfor skal da ikke de andre få lov, bare at det skjer gjennom internet? Bare en teori. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Aspelund Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Var det ikke en retssak om dette for ikke så lenge siden, med noen som hadde streamet politiradio ut på nettet, der de fant ut at det var lovelig? og om det var lovelig, må jo dette også være det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Ja det må det jo være da, å til deg velkommen til forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.