Gå til innhold

Tilbake igjen


Dag Johansen

Anbefalte innlegg

Da var vi endelig tilbake igjen.

 

De siste dagene har vært et sant h... Vi fikk sendt serverne med fly fra Oslo til Bodø på Onsdag. Når jeg så skulle starte opp viste det seg at det var feil på mange partisjoner på alle diskene.

Jeg forsøkte da å rette dette opp så godt som mulig, men ga opp Torsdags morgen kl. 03:00

 

Nye disker ble så bestilt på torsdag, og jeg fikk de satt opp og startet rekonstruksjon i natt (Dette tar maaange timer)

 

Som dere sikkert ser mangler det sikkert en del rundt omkring, dette da jeg hadde en backup med feil fra Onsdag, og måtte da gå tilbake et par dager (Heldigvis klarte jeg å rekonstruere databasene slik at dette ikke gjelder forumet).

 

FlightSim.no kommer sikkert til å gå ned en gang i løpet av dagen siden jeg må flytte serveren til riktig rom. Nå står den på gulvet her og er delvis i biter.

 

Da går jeg og sover noen timer ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som har vært litt hard på gassepadelen og ødelagt harddiskene, Geir-Finstad? ""

 

He he..nei det må nokk Jetpack ta ansvaret for. Men sikkelig ergelig da vi timet dette så det skulle gå fort, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare starten og slutten??? Siden var nede i ca. en dag, og jeg begynte å bli desperat!

 

Go Dag! Go Dag!

 

 

la oss si det sånn ....fs.no er det første jeg tar meg til om morran å det siste om kvelden....ellers er jeg hær kontinuerligt.hehe ""

 

dessuten har den vært lengere nede enn en dag siden onsdag tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...