Dag Johansen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Da var vi endelig tilbake igjen. De siste dagene har vært et sant h... Vi fikk sendt serverne med fly fra Oslo til Bodø på Onsdag. Når jeg så skulle starte opp viste det seg at det var feil på mange partisjoner på alle diskene. Jeg forsøkte da å rette dette opp så godt som mulig, men ga opp Torsdags morgen kl. 03:00 Nye disker ble så bestilt på torsdag, og jeg fikk de satt opp og startet rekonstruksjon i natt (Dette tar maaange timer) Som dere sikkert ser mangler det sikkert en del rundt omkring, dette da jeg hadde en backup med feil fra Onsdag, og måtte da gå tilbake et par dager (Heldigvis klarte jeg å rekonstruere databasene slik at dette ikke gjelder forumet). FlightSim.no kommer sikkert til å gå ned en gang i løpet av dagen siden jeg må flytte serveren til riktig rom. Nå står den på gulvet her og er delvis i biter. Da går jeg og sover noen timer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Bjørlo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det er jo kjempebra at siden er oppe igjen! Gå og fådeg litt søvn du Dag. Det fortjener du sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Å det var godt den er oppe igjen..takket være Dag etter iherdig mye jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 All honør til Dag ! Kan nok tenke meg at du har hatt ett sant h..... disse dagene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Takk skal du ha dag! Du står virkelig på for oss, og ofrer både penger, tid og andre ressurser. Ta deg en velfortjent hvil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Super Dag! Hvis jeg var i Bodø eller omegn, så var jeg kommet forbi med lidt pizza. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kjempebra at du fikk den opp igjenn, savnet virkelig flightsim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Må si jeg fikk litt abstinenser på slutten. Er så vant med å klikke inn på forumet hver gang jeg slår på maskinen . Flott at du fikk ordnet opp ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg, som har vært hos min tante og onkel (uten internett og datamskin) i en hel uke, har ikke merket noe til dette! Men uansett: du er flink, Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Abstinenser er ordet! Godt jobba Dag, du gleder mange mennesker daglig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ja, henger meg på og takker stort til de som var med på å fikk til denne flyttingen, selvfølgelig spesielt Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Flott Dag !!!! Håper du får tilbake døgn rytmen etter helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arvid Wold Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg er oppriktig glad for at sidene er oppe igjen En av de beste stedene på nettet for en fly/simulator interessert som meg! En stor takk til Dag & flytte-folka for noe som tydelig vis dessverre ble en kjempeinnsats! Takknemmelige hilsener Arvid Wold Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ahhh endelig.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er det du som har vært litt hard på gassepadelen og ødelagt harddiskene, Geir-Finstad? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John E Rønning Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ja flott at alt er i gjenge igjen.Har vært skikkelig nedtur at siden har vært nede.....Flightsim.no er den første siden jeg er på når jeg logger på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ja det et godt.la oss si det sånn Fs.no er starten å slutten på dagen min... Lenge leve fs.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Knutsen Lillevoll Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Bare starten og slutten??? Siden var nede i ca. en dag, og jeg begynte å bli desperat! Go Dag! Go Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Damgaard Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Lenge leve Dag Kan ikke leve uden FlightSim.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Er det du som har vært litt hard på gassepadelen og ødelagt harddiskene, Geir-Finstad? He he..nei det må nokk Jetpack ta ansvaret for. Men sikkelig ergelig da vi timet dette så det skulle gå fort, men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Bare starten og slutten??? Siden var nede i ca. en dag, og jeg begynte å bli desperat! Go Dag! Go Dag! la oss si det sånn ....fs.no er det første jeg tar meg til om morran å det siste om kvelden....ellers er jeg hær kontinuerligt.hehe dessuten har den vært lengere nede enn en dag siden onsdag tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.