Gå til innhold

Hvem var på Torp i dag???


Truls Petter Elven

Anbefalte innlegg

Jeg var der....hvis noen så en kar på 1.90, ikke altfor tynn, iført en svart vest med flygervinge og amerikansk flaggpatch....og bærende på både videokamera og speilrefleks....ja, da var det meg.... ""

 

Stevnet var fint det, bare synd at det ikke ble noen Airbus, Orion eller F-5....de var liksom høydepunktet for meg. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist at det ikke kom Airbus, F-5 eller Orion ""

 

Hvilket fly likte dere best da ""

 

Likte den AN-2, særlig ga den kom flyende over rullebanen i sakte fart, var vel ca. 80-110 km/t ""

 

Og selvfølglig F-16 da ""

 

Måtte le litt da jeg så Widerøe Statiske fly, da jeg kom inn i cockpiten, satt det to unger og trykket på masse rart der innr ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den AN-12, særlig ga den kom flyende over rullebanen i sakte fart, var vel ca. 80-110 km/t ""

An-2 var det nok. Jeg var forresten også der. Sola Flyklubb hadde chartret en av BenAir sine C208 med plass til 9 pax. Piloten var forøvrig den samme som lusefløy "toer'n" (An-2). Heldigvis fløy han C208'n noe kjappere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte le litt da jeg så Widerøe Statiske fly, da jeg kom inn i cockpiten, satt det to unger og trykket på masse rart der innr ""

 

Reagerte på dette jeg også. Synes det var merkelig at Widerøe ikke hadde personale til å passe litt på der inne.

Men kunne jo gjøre nær sagt hva som helst.

 

Flyet trenger vel nærmest en helsjekk etter gårsdagen. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var definetivt rimelig heftigtpå Torp!

Noen som har anelse om hvor mange som var innenfor portene?

Tror nok det var mange innom ja.

 

Stakk en tur innom widerøes maskin også, den var større enn jeg trodde ""

 

F-16 var så utrolig genialt. Når jeg ikke hørte brølet fra de, hørte jeg barneskrik og vræling fordi det var så høyt ""

Svidde av omtrent en filmrull bare på de... hehe...

 

KNALL BRA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de i pølseteltene kunne gjort det bedre... Med så masse mennesker foran hver ende på teltet så går det bare ikke å servere varme pølser...

 

Hehe, husker faren til Svensen klagde på det ""

For meg gjør det ikke noe, siden jeg ikke spiser pølser likevel, og sjelden har tid til å kjøpe så utrolig mye på airshows...

 

Tror nok de gjorde så godt de kunne, med tanke på alle folkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på Torp på lørDAG! STRÅLANDE DAG. Kjørte sammen med Michelle. Kjøreturen var glimrende til å bygge opp spenningen før flyshowet, med soundtracket fra TopGun på max volum "" De to F16 som simulerte dogfight var definitivt høydepunktet med dagen !!

Men pulsen var nesten like høy da Spitfiren laget "sweet music" over hodene på folkemengden.

Hærligt å se Dakotaene i formasjon også, blir liksom stolt av å se dem i lufta...majestetisk. Kjekt at det kom hele 3 slike maskiner for anledningen.

 

F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 --- elsker F16

 

Nydeligst jeg ser.. hærligt å kjenne lukten igjen.. høre dem brake gjennom luftå.. mmmm

EG VILL HA MAR !! lol

 

har tatt ettpar goe digitale bilder og.. men har ingen plass å legga de ut på nettet slik at dere kan se dem..:( men ska fiksa d snart... just busy right now...

enjoy the day ppl

 

Britt Victoria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn porten ca kl 13:00, og da ble jeg møtt med Seilflyet(ASK-21) sirklende på ryggen i 200-300m.. Så la den an til en lowpass på bane 18, trodde jeg.. Men neida.. Han hever nesa og ROLLER flyet i en høyde som må ha vært under 100m... GRISEKULT!!! Etter F-16 oppvisningen ble stevnet dafft:)

 

Syns det var ganske daft før også...bortsett fra Spitfire, var mye dødtid...og seilfly...ja...jeg står ved mine tidligere uttalelser om det...det displayet forandret ikke synet mitt på seilfly på airshows for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...