Truls Petter Elven Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Endelig kommet hjem i fra Torp, må si at det var ett meget velykket flystevne , satt tilmed på Norway Dakota Dc-3 flyet, masse flotte fly og helikopter og ikke minst F-16, like rått hver gang , har tatt masse bilder og laster dem opp i morgen for dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Kan ramse opp dem jeg vet var der Jeg var der (naturlig nok), Stabell var der, Svendsen var der, Valestrand var der, Wold var der og jeg går utifra at Kenneth Sørensen også var der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NN Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 La oss få se bilder da!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Thomas Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Og jeg var der! flott flystevne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Jeg var der....hvis noen så en kar på 1.90, ikke altfor tynn, iført en svart vest med flygervinge og amerikansk flaggpatch....og bærende på både videokamera og speilrefleks....ja, da var det meg.... Stevnet var fint det, bare synd at det ikke ble noen Airbus, Orion eller F-5....de var liksom høydepunktet for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Ja, synd at Orion ikke dukket opp ("for mange av crewet var på ferie" var unnskyldningen fra 333.skv!), men ellers var det et flott stevne! Kjempevær, masse mennesker, mange flotte fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Det var trist at det ikke kom Airbus, F-5 eller Orion Hvilket fly likte dere best da Likte den AN-2, særlig ga den kom flyende over rullebanen i sakte fart, var vel ca. 80-110 km/t Og selvfølglig F-16 da Måtte le litt da jeg så Widerøe Statiske fly, da jeg kom inn i cockpiten, satt det to unger og trykket på masse rart der innr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 Likte den AN-12, særlig ga den kom flyende over rullebanen i sakte fart, var vel ca. 80-110 km/t An-2 var det nok. Jeg var forresten også der. Sola Flyklubb hadde chartret en av BenAir sine C208 med plass til 9 pax. Piloten var forøvrig den samme som lusefløy "toer'n" (An-2). Heldigvis fløy han C208'n noe kjappere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Gundersen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Måtte le litt da jeg så Widerøe Statiske fly, da jeg kom inn i cockpiten, satt det to unger og trykket på masse rart der innr Reagerte på dette jeg også. Synes det var merkelig at Widerøe ikke hadde personale til å passe litt på der inne. Men kunne jo gjøre nær sagt hva som helst. Flyet trenger vel nærmest en helsjekk etter gårsdagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Ja, det var definetivt rimelig heftigtpå Torp! Noen som har anelse om hvor mange som var innenfor portene? Tror nok det var mange innom ja. Stakk en tur innom widerøes maskin også, den var større enn jeg trodde F-16 var så utrolig genialt. Når jeg ikke hørte brølet fra de, hørte jeg barneskrik og vræling fordi det var så høyt Svidde av omtrent en filmrull bare på de... hehe... KNALL BRA!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 For noen få bilder, se på screenshots forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 La oss få se bilder da!!!! Problemet er bare at de må fremkalles først, kan få se til uka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Jeg var der Etter å ha fyllt opp BenAir sin maskin, satte jeg bak rattet og kjørte til Torp - fantastisk flott tur! Var innom Geiteryggen på veien og fikk med meg NM i fallskjermhopping og Yak-52'en som kom innom Torp senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SH Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 ...Og jeg og min samboer tok turen over med WF fra Stavanger. Et kjempe stevne med F-16 oppvisningen og Dakota formasjonen som absolutte høydepunkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 3. august 2003 Forfatter Del Skrevet 3. august 2003 F-16 og dakotaene var det beste Tror dem sa det var nesten 2000 mennesker der sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brynildsen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Javisst var "vi" der, - sønnen min på 8 år og meg selv. Veldig bra show!! - Og fint at barna fikk prøvesitte flere av cockpitene/førersetene. Ellers gjør både Spitfire og F-16 alltid sterkt inntrykk på både far og sønn!! Det var treg service i pølseteltene..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Tror ikke de i pølseteltene kunne gjort det bedre... Med så masse mennesker foran hver ende på teltet så går det bare ikke å servere varme pølser til alle samtidig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Tror ikke de i pølseteltene kunne gjort det bedre... Med så masse mennesker foran hver ende på teltet så går det bare ikke å servere varme pølser... Hehe, husker faren til Svensen klagde på det For meg gjør det ikke noe, siden jeg ikke spiser pølser likevel, og sjelden har tid til å kjøpe så utrolig mye på airshows... Tror nok de gjorde så godt de kunne, med tanke på alle folkene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Selv rakk jeg to vaffelplater og 7 halvlitere med brus.... Ble varmt gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2003 Del Skrevet 3. august 2003 Haha, drakk bare en selv... Er alltid for opptatt med å ta bilder og slikt til at jeg rekker å gå og kjøpe meg noe å drikke og spise på airshows Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Britt Victoria Høyvik Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg var også på Torp på lørDAG! STRÅLANDE DAG. Kjørte sammen med Michelle. Kjøreturen var glimrende til å bygge opp spenningen før flyshowet, med soundtracket fra TopGun på max volum De to F16 som simulerte dogfight var definitivt høydepunktet med dagen !! Men pulsen var nesten like høy da Spitfiren laget "sweet music" over hodene på folkemengden. Hærligt å se Dakotaene i formasjon også, blir liksom stolt av å se dem i lufta...majestetisk. Kjekt at det kom hele 3 slike maskiner for anledningen. F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 F16 --- elsker F16 Nydeligst jeg ser.. hærligt å kjenne lukten igjen.. høre dem brake gjennom luftå.. mmmm EG VILL HA MAR !! lol har tatt ettpar goe digitale bilder og.. men har ingen plass å legga de ut på nettet slik at dere kan se dem.. men ska fiksa d snart... just busy right now... enjoy the day ppl Britt Victoria Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hehe, ser ut som om F-16 virkelig slo an ja Veldig trist at Luftforsvaret aldri arrangerer noen airshows selv lenger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg kom inn porten ca kl 13:00, og da ble jeg møtt med Seilflyet(ASK-21) sirklende på ryggen i 200-300m.. Så la den an til en lowpass på bane 18, trodde jeg.. Men neida.. Han hever nesa og ROLLER flyet i en høyde som må ha vært under 100m... GRISEKULT!!! Etter F-16 oppvisningen ble stevnet dafft:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg kom inn porten ca kl 13:00, og da ble jeg møtt med Seilflyet(ASK-21) sirklende på ryggen i 200-300m.. Så la den an til en lowpass på bane 18, trodde jeg.. Men neida.. Han hever nesa og ROLLER flyet i en høyde som må ha vært under 100m... GRISEKULT!!! Etter F-16 oppvisningen ble stevnet dafft:) Syns det var ganske daft før også...bortsett fra Spitfire, var mye dødtid...og seilfly...ja...jeg står ved mine tidligere uttalelser om det...det displayet forandret ikke synet mitt på seilfly på airshows for å si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Sandra Aitken Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Etter F-16 oppvisningen ble stevnet dafft:) Nå får du gi deg! Dakota'ene i formasjon var jo et fantastisk syn! Kan ikke begripe at så mange gikk etter F-16 oppvisningen, og dermed gikk glipp av et av høydepunktene på stevnet (for min del i hvert fall ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.