Gå til innhold

Meigs Field rasert!!


Runar Hvitsand

Anbefalte innlegg

Ja, dette er nok ingen aprilsnarr (er vel ikke morsomt å spøke med noe slikt ?!?). Har i lange tider vert diskutert rundt nedleggelsen av flyplassen, men det var vel ingen som hadde ventet at den ble lagt ned nå.

 

Bare se at FS2004 også blir utsatt nå fordi de må fjerne flyplassen fra simulatoren "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser sant ut siden det er en dag for tidlig å spøke om sånt.

 

Så nå kan vi bare gjette på hva som blir default flyplass i FS2004. Jeg hadde en FS versjon for Amiga som hadde en eller annen flyplass i San Fransisco som default, men ellers har det vært Meigs på alle versjoner jeg har sett.

 

Noen kvalifiserte gjetninger på default flyplass i FS2004?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig dumt at de ikke sørget for å fly alle flyene til en annen flyplass før de begynte å harve opp runway.... (det står jo i alle fall 14 fly linet opp på et av bildene ...eee.. 16 står det i teksten) "".

Det var jo på tale å legge ned Meigs for et par år siden, men dette kan jo være en tidlig aprilspøk (husk at 1. april ikke kommer samtidig over hele verden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo på tale å legge ned Meigs for et par år siden, men dette kan jo være en tidlig aprilspøk (husk at 1. april ikke kommer samtidig over hele verden).

 

Vel, nyheten ble rapportert først i går tidlig amerikansk tid, altså natt til 31. mars. Hørte på en lokal radiostasjon hvor de diskuterte dette, og tok innringere som rapporterte hva de så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så farlig om Meigs forsvinner da ""? En relativt ubetydelig stripe som borgemesteren i Chicago mener er en sikkerhetsrisiko å ha operativ, dette er såååå amerikansk """"

 

Joda, jeg har fulgt med i debatten "over there".

 

At Meigs er default oppstartstripe i MSFS-sammenheng er jo blitt litt tradisjon, er enig i det, men jeg tror de fleste uansett har laget sine egne favorittstriper som oppstartstripe i simmen. Jeg f.eks., har "alltid" hatt Sola som oppstartstripe.

 

Jeg kjenner det ihvertfall ingen plass om Meigs blir et parkanlegg eller hva de nå vil bruke fyllinga til. Meigs vil leve videre i simmene uansett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvalifiserte gjetninger på default flyplass i FS2004?

 

Det er nok mange som ønsker oppstartsflyplass i Norge, men nei. Jeg tror nok microsoft holder seg til USA.

Det som hadde vert fint er om de kunne ordne det slik at man selv kunne velge oppstartsflyplass på "options".

 

Tuller du? Det er jo ikke noe problem i det hele tatt!

 

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kvalifiserte gjetninger på default flyplass i FS2004?

 

Det er nok mange som ønsker oppstartsflyplass i Norge, men nei. Jeg tror nok microsoft holder seg til USA.

Det som hadde vert fint er om de kunne ordne det slik at man selv kunne velge oppstartsflyplass på "options".

 

Tuller du? Det er jo ikke noe problem i det hele tatt!

 

 

K

Fint det, men kan du da fortelle meg hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...