John E Rønning Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Jo dette ser jo bra ut. Kjekt med forandring. Måtte skifte litt på fargene, for å få øynene til og roe seg... Ellers veldig fint. Bra jobba.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Dag. Kan man velge en visning der man starter øverst i emnet hvis man trykker på Re: xxxx sån som det var på¨det gamle? Nei, Re: xxx sender deg til innlegget som det er svar på. Slik det er nå blir du sendt til første innlegg du ikke har lest, men jeg kan jo lage en "knapp" i den nederste menylinjen som leder til første innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Hvor ble det av medlemsnummrene? Hold musen over navnet i venstremargen. Nummeret vil da dukke opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John E Rønning Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Har vi fått nye medlemsnummer eller hva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Ja. Det virker som om de gamle numrene forsvant i prosessen med å flytte alt inn i databasen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, de ubrukte numrene ble nå brukt. Hvorfor jeg ble nummer 5 aner jeg ikke. (De fire første er ikke i bruk) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcus Lund Osdal Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Edit: Jeg bruker det grå farge oppsettet, det var ikke så ille.... Lars Jeg syns det så litt stygt ut med brunt på de linkene du har trykket på da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Christer Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jepps! Man snakker før man prøver seg frem, var ikke så værst alikavell Dag Jeg bruker Grønt oppsett nå, ganske behagelig, også det grå. Men på det grå blei fargene på "linkene" litt ekkle, men ellers helt fint. Går det ann å fikse på det Dag? DC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Christer Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 En dag, en dag Jørgen DC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Jørgen Venvik Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ja dette var bedre, man må bare venne seg til det. Jeg har savnet fet funksjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob Jeppesen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg synes det er noget lort at Snackbaren er forsvundet uden at man er logget ind, mens ellers synes jeg at det er ok, men Dag, du kunne godt lave det sådan at man kom direkte ind på siden uden at klikke sig forbi det der link! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Jonny Pettersen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 WOW nye farger , det skal være sikkert . Men det er jo bare å velge en annen farge . Har valgt grønn selv funker bra det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Brynildsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det "nye" forumet er kjempefint! - TAKK til dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Greit nok forum dette, men en del funksjoner var faktisk bedre i det gamle. Men her er det vel noen nye og nyttige da... Jeg vil foreslå at man alltid kommer til første innlegg i et emne, selv om det er lest før. Margen til venstre kunne vært mindre, den dominerer vel mye. Kan ikke skjønne at det klages på fargene, med standard oppsett så forsvinner den hvite bakgrunnen i innlegg...og dermed mindre belastning på øynene. Dag, må du huske på å oppdatere Copyright til 2003 nederst på siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Veldig bra det her =) Masse bra. Støtter også stilsett likt forrige forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Bra og spennende forandring i forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Begynner å få teken på det nye forumet nå, men er det ikke mulig å få inn flere farge muligheter? Det er som sagt anstrengende i lengden å se på disse fargene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 PS: Hva synes dere om den nye avateren min? Den er av vår katt Millie. Takk og pris Jørgen, jeg som trodde det var deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Granvang Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Bare tester det nye forumet...lenge mellom hvert besøk. Sliter med snøen og kulda og ligger etter med PPL-A og ønsker meg sol og sommer og...Godt Nyttår, alle. Mvh bjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Oioi! Dette var veldig rart og uvant, men artig med forandring er det jo Bra gjort Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hmmm, hvor forsvant den forrige posten jeg postet her? Jeg sa vel noe slikt som: Ja, dette forumet var veldig bra. Bare etter å ha lest gjennom postene i denne tråden så har øynene vendt seg til fargene:D. Synes det ser veldig flott ut. Har også savnet den print-versjonen der du kan printe ut enkelte poster. Ja dette var bedre, man må bare venne seg til det. Jeg har savnet fet funksjonen fet-funskjonen var på det gamle forumet og er på det nye. (het bold da) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Fla Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Stilig..Forandring fryder. Takk Dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Nydelig og uvant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ikke dårlig, nei. Skal helt sikkert gå greit å venne seg til dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Veldig uvant, men det ser ut som det ligger flere muligheter her. Det er nok som med alt annet nytt - man vänjer seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Fargene var det de fleste har hatt problemer med. Jeg har derfor kjørt forumet igjennom et kar med klorin for å bleke det litt. [color:"blue"]Dere som kjører med flightsim.no (eller standard) stilsett må holde nede shift-tasten og trykke på reloadknappen for å laste det nye stilsettet [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Men dag, er det bare meg eller har du forandret fargene noe nå? Jeg synes ikke de er plagsomme i det hele tatt lenger, selv om de var det i går kveld i begynnelsen. Men hva er det alle preiker om at det er fjortis-preg på forumet? Jeg kan ikke se at det er noe som fremmer det EDIT: Der kom svaret før spørsmålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 wiiiii så tøfft da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Er liksom en viss fjortis-style over forumet sånn som det er nå iallefall...men går sikkert an å venne seg til. Så fjortisskongen på venneseg til fjortissfarger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 [color:"blue"]Dere som kjører med flightsim.no (eller standard) stilsett må holde nede shift-tasten og trykke på reloadknappen for å laste det nye stilsettet [/color] Det endret seg automatisk hos meg, og dette var mer behagelig ja. Liker forumet bedre for hver gang jeg er innom her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.