MagTvei Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Og snart Bodø! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Blir alle disse komptabile med flyplass sceneries? (For eksempel Gaya ENCN, Wombi ENBO, ORBX ENTO osv) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar Har bare fått testet ENTO foreløpig, uten problemer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 14. januar Full Member Del Skrevet 14. januar Det er flott med alle disse byene som har dukket opp. Gir en ekstra dimensjon til VFR flyginga. Er det noe håp om at Grenlandsområdet ,Skien og Porsgrunn, også vil dukke opp snart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. januar Forfatter Del Skrevet 14. januar (endret) ENCN ligger også utenfor området som dekkes, så ingen problemer. ENBO blir kanskje mer kritisk når Bodø kommer? Har lagt inn ønske om Skien og Porsgrunn til DemoKen. Endret 14. januar av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. januar Forfatter Del Skrevet 15. januar Skien er her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Erik Lund Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar For en som holder til rett utenfor Tønsberg, er jo dette fantastisk! Endelig er Slottsfjellet på plass 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. januar Forfatter Del Skrevet 17. januar Og Porsgrunn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 17. januar Full Member Del Skrevet 17. januar Dette ser fantastisk ut. Gleder meg til å fly. Jeg er ikke hjemme for tida, men får nok se på det til helga. Takk for at du brakte ønsket mitt videre.😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 17. januar Forfatter Del Skrevet 17. januar (endret) Da mangler vi bare Grenlandsbrua og Breviksbrua, hadde vært supert om noen kunne lage dem! https://broer.no/bro/index.php?ID=9 Ser sånn ut nå: Endret 17. januar av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. januar Forfatter Del Skrevet 20. januar Bodø ute nå: 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. januar Forfatter Del Skrevet 20. januar 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. januar Forfatter Del Skrevet 20. januar 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 20. januar Premium Medlem Del Skrevet 20. januar Hei Har startet opp med msfs igjen etter 2 år med pause ,Hor kan jeg laste ned dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. januar Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 7 minutter siden skrev christerE: Hei Har startet opp med msfs igjen etter 2 år med pause ,Hor kan jeg laste ned dette? Ja det lurer jeg også på, er det fra google, og kan det brukes i kombinasjon med standard MSFS ? Ser at «bildene» er 10-12 år gamle, men bortsett fra sentrum og langs kaipromenaden ( hvor det er kommet flere høyhus ), er det en fantastisk detaljrikdom. Nesten nifst bra 👏 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Kristian R Jensen Skrevet 20. januar Del Skrevet 20. januar Dette var veldig bra, men som Ernst sier det er desverre mye utdatert her. Hvordan er det å bruke kart fra f.eks 1881? Deres bilder er betydelig oppdatert. Dog en gamebreaking bug pr nå flyplassen. Vet ikke om det kun er hos meg? J Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. januar Forfatter Del Skrevet 20. januar (endret) 3 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Ja det lurer jeg også på, er det fra google, og kan det brukes i kombinasjon med standard MSFS ? Ser at «bildene» er 10-12 år gamle, men bortsett fra sentrum og langs kaipromenaden ( hvor det er kommet flere høyhus ), er det en fantastisk detaljrikdom. Nesten nifst bra 👏 Det er linker i beskrivelsene under videoene på Youtube. Fungerer smertefritt sammen med ENBO fra Kjetil. Takset hele rullebanen nå for å sjekke, fant ingen feil her. Har standard MSFS. Endret 20. januar av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. januar Forfatter Del Skrevet 20. januar Rettelse, fant feilen på taksebanen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 20. januar Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 1 time siden skrev MagTvei: Rettelse, fant feilen på taksebanen: Hei.! Faktisk den eneste feilen jeg åkså har funnet.Synd at den er der, den skjemmer likså ut bildet, men ok.😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. januar Forfatter Del Skrevet 20. januar Kan melde feilen til DemoKen som har laget Bodø mod'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 20. januar Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 1 time siden skrev MagTvei: Kan melde feilen til DemoKen som har laget Bodø mod'n. Kanon Mag. Du gir han et Push, så blir det sikkert fixet.👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar Ny rettet versjon er ute https://drive.google.com/file/d/1iH41n8cO-S--dXOtZIW4MwlMNwq4baIP/view 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. januar Forfatter Del Skrevet 23. januar 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 23. januar Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 1 time siden skrev MagTvei: === Der var fixen et faktum,supert.!👍👍 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Thorsen Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Dette ser veldig veldig bra ut. Hadde det vært mulig å få et slikt scenery for Haugesund ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. februar Forfatter Del Skrevet 23. februar (endret) 3 timer siden skrev Rolf Thorsen: Dette ser veldig veldig bra ut. Hadde det vært mulig å få et slikt scenery for Haugesund ? Du får legge inn et ønske på Flightsim.to eller YouTube, under et av de andre fra DemoKen, så fikser han det kanskje? Fungerte bra for meg! Endret 23. februar av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar Jøss. Er det nattlys til dette også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars (endret) Det er sagt at download og installasjon finnes når man ser filmen i YouTube. Men jeg får bare feil ved å klikke på denne linken. Assistanse fra noen? Vent - vent, kanskje jeg lykkes ved "Last ned likevel". Endret 21. mars av Inge Jenstad esq. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Hvordan er disse sceneryene på natta? Er de laget med lys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.