Dag Baardsen Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Her skal det testes! https://flightsim.to/file/25434/oslo-gardermoen-airport-engm 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 30. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 30. desember 2021 Jøss, det var overraskende! Takk for tips og dette skal definitivt testes ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Wow, det var en fin romjulsgave! Må få testet denne ASAP! Ser bra ut uti fra bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 30. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2021 Trigget en hel reinstall for min del. Ser ut til å være noe med de jetwayene som er hentet fra Zurich/LSZH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Dæven. downloades NU! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 30. desember 2021 Må sjekkes ut ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 30. desember 2021 Del Skrevet 30. desember 2021 Spennende..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 30. desember 2021 Veldig bra innstallert her i huset 😜 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 30. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 30. desember 2021 Helt strålende! Endelig ser jeg skiltene. Westad har fungert greit, men dette var helt topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Som tidligere stuer og med base på flyplassen så må jeg si det er noe imponerende detaljer her! Synes dog at Airports of Norway porten til Andrew er hakket mer accurate når det kommer til byggningene! Broene er en stor del av OSL for min del, så håper på at vi får en static jetway versjon også så vi kan få en hakket mer autentisk OSL variant imens vi venter på Finn Hansen sin versjon! DEN gleder jeg meg til! 😁Så fort noen bedre broer er tilgjengelig til denne så er det et veldig bra gratis valg av OSL da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. januar 2022 Del Skrevet 7. januar 2022 Er det ikke noe helt feil med broer her? Vet ikke helt, men det føles litt «lego»… og fargene? kanskje for lenge siden jeg har vært på flytur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 8. januar 2022 Del Skrevet 8. januar 2022 2 timer siden skrev Geir Teigo: Er det ikke noe helt feil med broer her? Vet ikke helt, men det føles litt «lego»… og fargene? Nå må du huske dette er freeware hehe. Broene er det de fleste klager på, tror han har planer om å lage noe static jetways. Jeg spurta han angående fargene og det er visst det beste han kunne få tak i av gratis materiale. Jeg bruker nok AoN porten som ligger lengre ned på forumet her fremfor denne 😅 Frem til Finn kommer ut med sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 (endret) Oppgradert til versjon 1.1 nå. Endret 16. januar 2022 av MagTvei 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Pedersen Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Oppdatert til 1.2 nå 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 Begynner å bli veldig bra denne! Han har laget custom jetways, dog statiske. Men personlig ingen biggie - heller det enn de fra Zurich-sceneryet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 26. januar 2022 Del Skrevet 26. januar 2022 Den skal vel i community-mappa denne også? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 26. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 26. januar 2022 Jepp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Pedersen Skrevet 4. februar 2022 Del Skrevet 4. februar 2022 Ny oppdatering engm til versjon 1.3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 5. februar 2022 Del Skrevet 5. februar 2022 Så noen kule previews og spent på resultatet. Kanskje jeg rekker innom simmen i morgen… Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 5. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. februar 2022 Gled deg, den er blitt helt super. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. februar 2022 Del Skrevet 7. februar 2022 Gikk i koronafellen her og har ikke hatt energi til annet enn å ligge rett ut, men kaaaaaanskje i morgen? Får se om jeg er litt piggere og har overskudd til å dra på sight seeing da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 8. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 8. februar 2022 Urk! God bedring! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 8. februar 2022 God bedring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. februar 2022 Del Skrevet 8. februar 2022 Jo takk. Holder bare et par timer om gangen her, så sim får vente enda noen dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 13. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2022 Custom jetways er nå komplett, og man trenger ikke lenger Zürich for å få med jetways. Release notes 1.4: Custom working jetways for every gate! (LSZH scenery is no longer required for jetways!) Elevation fixes and detail fixes to the already existing custom jetways. Several details added around the terminals, including more detailed terminal interiors. Major improvements to the new Non-Schengen terminal expansion (East). https://flightsim.to/file/25434/oslo-gardermoen-airport-engm 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Oppdatert til 1.5 nå! https://flightsim.to/file/25434/oslo-gardermoen-airport-engm 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 6. mars 2022 Del Skrevet 6. mars 2022 Det ser bare bedre og bedre ut, spesielt til å være freeware. Eneste problemet er (for meg, og en del på flightsim.to ser det ut til) at det er veldig fps heavy. Forhåpentligvis kan det optimaliseres med tiden uten å fjerne detaljer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. mars 2022 Del Skrevet 7. mars 2022 For min del skulle jeg ønske det var mulig å deaktivere eller avinstallere all innvendig modellering, det er tross alt ute man flyr. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 7. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 7. mars 2022 4 minutter siden skrev MagTvei: For min del skulle jeg ønske det var mulig å deaktivere eller avinstallere all innvendig modellering, det er tross alt ute man flyr. Helt enig. 👎😒 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. mars 2022 Del Skrevet 8. mars 2022 Utvikleren har lovet å legge ut en versjon uten innvendig modellering etter at han er ferdig med GA området. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.