Ole-Chr Larsen Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Nydelig arbeid - dette er payware kvalitet! Lenge siden jeg har vært der (militæret i det forrige årtusen), så mye er sikkert endret siden den gang. Ikke det at jeg husker så mye heller 🤣 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 16. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2023 Strålende! Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 25. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 25. mars 2023 Fantastisk, rett og slett måløs over innsatsen her. Glimrende bra jobba! Tusen takk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 1 time siden skrev Torbjørn M: Fantastisk, rett og slett måløs over innsatsen her. Glimrende bra jobba! Tusen takk Bra at folk liker det… er lettere å bruke tid på det da….Ikke sant @Dag Baardsen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 25. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2023 2 timer siden skrev Sauron: Bra at folk liker det… er lettere å bruke tid på det da….Ikke sant @Dag Baardsen? Uten de som bruker det hadde det blitt trist, ja! Herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 Godt jeg trakk meg som scenerydesigner. Det førte til dere andre nå designer for meg, og jeg kan slappe av og bare fly (når jeg engang kommer tilbake i lufta). Imponert over Evenes dere har fått til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 25. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 25. mars 2023 14 minutter siden skrev Andrew Thomsen: Godt jeg trakk meg som scenerydesigner. Det førte til dere andre nå designer for meg, og jeg kan slappe av og bare fly (når jeg engang kommer tilbake i lufta). Imponert over Evenes dere har fått til. Ja nu er det nesten fullbrakt. Med Evenes og Heli-Team Basen på Stangnes Syd. Hadde nu en kunnet, forbarmet seg over, Tjeldsund brua med Kroa. Da ville jeg ha sagt at det er fullbrakt.👍😩 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 25. mars 2023 Del Skrevet 25. mars 2023 49 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Ja nu er det nesten fullbrakt. Med Evenes og Heli-Team Basen på Stangnes Syd. Hadde nu en kunnet, forbarmet seg over, Tjeldsund brua med Kroa. Da ville jeg ha sagt at det er fullbrakt.👍😩 Ja der sier du noe….broen har jeg ikke tenkt på…den er jo sentral og synlig under innflygningen… Må sjekke litt bilder osv så får vi se hva man ev. klarer å få til..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 25. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 25. mars 2023 12 minutter siden skrev Sauron: Ja der sier du noe….broen har jeg ikke tenkt på…den er jo sentral og synlig under innflygningen… Må sjekke litt bilder osv så får vi se hva man ev. klarer å få til..:) Ja du vet , vi Harstadværinger er noe for ås sjøl.ha ha.👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Den er jo ganske lik Askøy og Sotrabruene, som er hentet fra Japan update, kanskje en av dem passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 9 minutter siden skrev MagTvei: Den er jo ganske lik Askøy og Sotrabruene, som er hentet fra Japan update, kanskje en av dem passer? Mulig…men tror skal gå relativt greit å fikse en skikkelig bro laget fra bunnen av..:) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 26. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2023 10 minutter siden skrev Sauron: laget fra bunnen av..:) Jah! 🇳🇴🙈 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 26. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2023 11 timer siden skrev Steinar Bakke.: vi Harstadværinger er noe for ås sjøl Kan underskrive på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Hva blir neste prosjekt fremover nå? Tror dere lett kunne gjort en knockout på M'M sin Tromsø (som jeg synes er ganske dårlig skal jeg være helt ærlig) 😄 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 26. mars 2023 Del Skrevet 26. mars 2023 Foreslår Ørlandet eller Rygge 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 30. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2023 (endret) Driver og lager GSX Pro-profil for ENEV. Er det noen som har peiling på parkering på ENEV? Hvilket selskap frekventerer hvilken parkering? Hvam er det som er handler for de forskjellige selskapene? Er det kun Widerøe på Evenes? Er det kun fuel trucks der, ikke noe ground fueling system? Endret 30. mars 2023 av Dag Baardsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 31. mars 2023 Del Skrevet 31. mars 2023 DY, SK og WF er alle vanlige på alt fra 27-30. WF parkerer vel en sjelden gang også på vestsiden av terminalen, men er sjeldent så fullt der. Det er meg bekjent kun straight push på ENEV, ikke sikker på stoppunkter da jeg ikke ser noe markeringer på dette på flyfoto. Widerøe Ground Handling er eneste ground handling selskap på Evenes. Mener det kun er fuel trucks der ja 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 Nydelig scenery! Men Papi lysene stemmer ikke med glideslopen. Kommer inn alt for høyt på approachen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 7. oktober 2023 Del Skrevet 7. oktober 2023 PAPI på RWY skal være 3.4 grader, mens GS er på 3.8 grader på Evenes. Har ikke sjekket selv i simulatoren, men det skal være en viss forskjell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet 1. april Del Skrevet 1. april Hei, det virker som gate-lysene er borte? Det er helt mørkt, ser ingen ting på gaten. Er dette noe som kan bli fikset på? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 2. april Del Skrevet 2. april 13 timer siden skrev Christian: Hei, det virker som gate-lysene er borte? Det er helt mørkt, ser ingen ting på gaten. Er dette noe som kan bli fikset på? Vet ikke om @Dag Baardsen kan sjekke dette siden jeg er på jobb, men mener de lysmastene krever at tilleggspakken til https://flightsim.to/file/12208/wombiiactual-enxx-asset-pack er installert. Vet ikke om det kan være endringer her som er gjort? Er lysmastene fysisk borte eller er det kun selve lyset ikke funker? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. april Forfatter Del Skrevet 2. april 7 timer siden skrev Sauron: mener de lysmastene krever at tilleggspakken Det stemmer. Pakken anbefales for flere flyplasser, f.eks. ENAN, ENKB. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.