Sauron Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 Tenkte å spørre igjen om det er noen som vil samarbeide om å få ENAN opp å gå. Har en del bygninger i selve Andenes, altså scenery rundt. Videre en del bygninger som den sivile terminalen, militære hovedhangaren, tårnet m.m. Det som kunne vært greit er noen som er god på flyplasser og kunne tatt en kvalitetssikring/oppgradering av default rullebaner, taxiways mv. I verste fall må jeg ta det selv men tiden går og man skal ha tid til alt....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 17. oktober 2021 Del Skrevet 17. oktober 2021 2 timer siden skrev Sauron: Tenkte å spørre igjen om det er noen som vil samarbeide om å få ENAN opp å gå. Har en del bygninger i selve Andenes, altså scenery rundt. Videre en del bygninger som den sivile terminalen, militære hovedhangaren, tårnet m.m. Det som kunne vært greit er noen som er god på flyplasser og kunne tatt en kvalitetssikring/oppgradering av default rullebaner, taxiways mv. I verste fall må jeg ta det selv men tiden går og man skal ha tid til alt....:) Jeg kan helt sikkert ta flyplassen, ja. Skal sjekke litt rundt og se hva jeg finner av bilder etc og om det er oppdatert. Heldigvis er det mye info å hente fra AIS, men plasseringer og slikt er avhengig av bilder. Ser at vi allerede har etablert meldingsmuligheter på Discord så vi kan kanskje ta det derfra? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 18. oktober 2021 Del Skrevet 18. oktober 2021 14 timer siden skrev Dag Baardsen: Jeg kan helt sikkert ta flyplassen, ja. Skal sjekke litt rundt og se hva jeg finner av bilder etc og om det er oppdatert. Heldigvis er det mye info å hente fra AIS, men plasseringer og slikt er avhengig av bilder. Ser at vi allerede har etablert meldingsmuligheter på Discord så vi kan kanskje ta det derfra? Jepp, har sendt deg mld og en del screenshot av hva som er gjort så langt..:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 ENFL Florø trenger virkelig en oppdatering hvis en av dere flinke flyplassbyggere har noen ledige timer 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 28. januar 2022 Del Skrevet 28. januar 2022 Mener å ha lest at en på forumet her er på saken 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 29. januar 2022 Del Skrevet 29. januar 2022 ENFL er så absolutt savnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 ENNA Lakselv - Banak jobbes med. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Noen som jobber med ENSR, Sørkjosen? Tenkte kanskje å begynne med en versjon av den. Ellers så har jeg også snust litt på å begynne med ENGK, Gullknapp. Noen tanker? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Florø er wip (igjen) nå som sdk'en virker her i huset. En del ting igjen, men begynner å ta form. For de meste detaljer, men noe nettverk/rullebane innstillinger. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 ENSR etter en dags jobb. Nesten flybar allerede...🤣 (nesten) Mye jobb igjen da.... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 21. september 2022 Del Skrevet 21. september 2022 Den 15.9.2022 klokken 15.00 skrev Stig A. Togstad: Noen som jobber med ENSR, Sørkjosen? Tenkte kanskje å begynne med en versjon av den. Ellers så har jeg også snust litt på å begynne med ENGK, Gullknapp. Noen tanker? Sørkjosen er en veldig fin flyplass så jeg er glad du tar deg bryet! Artig flyplass, mest pga innflygingen. Og litt spesiell, siden rullebanen er omtrent 100% flat (etter de første 350 metrene). Skulle gjerne hatt sjarker og såntno modellert så man kunne gjøre rettferd på disse nordlige fiskeværene. Ser fram til AIG lanserer sin Dash 8-100 modell Da skal det bli litt mer autentisk å fly i Norge. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 9 timer siden skrev WF971 3/4: Sørkjosen er en veldig fin flyplass så jeg er glad du tar deg bryet! Artig flyplass, mest pga innflygingen. Og litt spesiell, siden rullebanen er omtrent 100% flat (etter de første 350 metrene). Skulle gjerne hatt sjarker og såntno modellert så man kunne gjøre rettferd på disse nordlige fiskeværene. Ser fram til AIG lanserer sin Dash 8-100 modell Da skal det bli litt mer autentisk å fly i Norge. Hei! Jeg er godt i gang med all 2D. Rwy og apron er så godt som klar. Rullebanenlys, approachlys, sirklingslys er straks i boks. Etter det så er planen å lage strandlinjen med riktig høyde og deretter så mange 3D bygninger som jeg orker/har tid til. 😀 (dette er jo freeware 🤣) Da kommer vel båthavna med sjarker etc. innunder der. Hvis noen sitter på noe bildemateriale av flyplassen og områdene rundt så er jeg interessert i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
northernpilot Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Har noen med ferdighetene vurdert Rakkestad? Savner forsåvidt også en god modell av Haukåsen, og oppdadert scenery som strekker seg fra Oslo til ENGM inkl. Lørenskog, Strømmen og Lillestrøm. (Vil nok ta seg godt ut på både inn og utflyging nå som ENGM melder sin ankomst.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WF971 3/4 Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 6 timer siden skrev Stig A. Togstad: Hei! Jeg er godt i gang med all 2D. Rwy og apron er så godt som klar. Rullebanenlys, approachlys, sirklingslys er straks i boks. Etter det så er planen å lage strandlinjen med riktig høyde og deretter så mange 3D bygninger som jeg orker/har tid til. 😀 (dette er jo freeware 🤣) Da kommer vel båthavna med sjarker etc. innunder der. Hvis noen sitter på noe bildemateriale av flyplassen og områdene rundt så er jeg interessert i det. Jeg blir smått imponert om du klarer strandlinjen, for det er grunt der som bare rakkern, og flo/fjære er rundtom 2 meter variasjon. 😶 Hvor vil du ha bilder fra spesifikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 21 minutter siden skrev WF971 3/4: Jeg blir smått imponert om du klarer strandlinjen, for det er grunt der som bare rakkern, og flo/fjære er rundtom 2 meter variasjon. 😶 Hvor vil du ha bilder fra spesifikt? Strandlinjen blir ikke ved fjære. Blir så mye styr med nye texturere etc. 😀 Hvis du har bilder fra apron mot terminalen så hadde det vært knall. Ellers så er jo den nye Shell stasjonen bak flyplassen ikke med i Google Street view. Bilder av bygningene på kaia, bilder av bygninger hos Byggfag Betongservice, den bussen som står parkert ved flyplassen, osv, osv, osv, osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Noen som kan forbarme seg over Jarlsberg ENJB? Jeg har flere bilder- 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 30. november 2022 Del Skrevet 30. november 2022 Her er info: https://www.jarlsbergluftsportssenter.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Noen som har ønsker over flyplasser som bør tas tak i? Helst noen som ikke er for store og som det finnes godt referansemateriale for... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 Ja! Muligheter for å pusse opp ENHV? Digger plassen og innflygningene, har ikke noe referansemateriale dessverre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 8. september 2023 Del Skrevet 8. september 2023 19 minutter siden skrev cptseiersten: Ja! Muligheter for å pusse opp ENHV? Digger plassen og innflygningene, har ikke noe referansemateriale dessverre... Ligger der ikke en versjon av ENHV ute på flightsim.to? Husker ikke hvordan den var, men skal se på det..:) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg får stadig spørsmål om å lage plasser som ENVE Valle i sør-Norge. Kanskje det er noe å ta en titt på? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. september 2023 Del Skrevet 9. september 2023 Savner også ENRK Rakkestad. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 Den 8.9.2023 klokken 19.15 skrev cptseiersten: Ja! Muligheter for å pusse opp ENHV? Digger plassen og innflygningene, har ikke noe referansemateriale dessverre... Har begynt å se litt på denne…ser relativt greit ut. Men, om noen har bilder etc så tar jeg gjerne mot det…spes innvendig. Valle og Rakkestad må jeg ev se på etterhvert. Der mangler jeg i alle fall bilder… 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 10. september 2023 Del Skrevet 10. september 2023 4 timer siden skrev Sauron: Har begynt å se litt på denne…ser relativt greit ut. Men, om noen har bilder etc så tar jeg gjerne mot det…spes innvendig. Valle og Rakkestad må jeg ev se på etterhvert. Der mangler jeg i alle fall bilder… Strålende!👌😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 Den 10.9.2023 klokken 18.31 skrev cptseiersten: Strålende!👌😀 Modeller til ENHV begynner å gå seg til... 3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 25. september 2023 Del Skrevet 25. september 2023 Oioi, ser jo meeeeeget lovende ut!😁👌 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Da var jeg plutselig i gang med denne.... (Første modell på plass. Ingenting annet...) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. juli Forfatter Del Skrevet 4. juli Jeg jobber med en saftig oppdatering av Airside Design sin ENDU. Vært litt stillstand der i påvente av bilder, men planen er å dra dit i neste uke på foto shoot 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli (endret) Jeg havnet nå av ulike årsaker opp med en versjon av Båtsfjord (ENBS). Usikker på om den blir ferdig nå i Juli. Hvis ikke blir det ikke før i september... Videre er planen å oppgradere litt på ENAN, samt mindre endringer på øvrige scenery og flyplasser jeg har laget. Endret 5. juli av Sauron 2 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli Den 5.7.2024 klokken 1.25 skrev Jan R. Storelvmo: dra dit i neste uke på foto shoot Ja, det er jo slikt en bare gjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.