Kim Kristensen Skrevet 2. april 2017 Del Skrevet 2. april 2017 Med youtube som et stort medium for flightsim videoer tenker jeg det kunne være en idé å samle folks favorittkanaler i en tråd, så om du har en kanal folk burde få med seg, del dem gjerne her, under her er et par personelige favoritter, som i hovedsak går på P3D, men også X-plane, War Thunder, IL-2 osv, det er til og med et par normenn her Ny kanal jeg kom over i dag, gir et godt bilde av FTX Norway bland annet. En av de mest informerte på nyhetsfronten, mest info på nyhetsiden deres. Også veldig bra kanal for FS nyheter. Lager noen vanvittig flotte videoer. Ikke ren FS kanal, men flyr fra tid til annen, streamer flere ganger i uka på twitch. Her går det mest i IL-2, diskuterer også en del taktikk og teknikk. Nok en ganske nyoppdaget kanal, går i X-plane, nylig gjenført en nydelig tur gjennom den sørlige delen av landet. Beste War Thunder kanalen, skikkelig britisk humor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent B. Gerhardsen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Flotte kanaler. Er selv stor fan av froogle news 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. april 2017 Del Skrevet 3. april 2017 Bra initiativ! Mye å lære, og mye underholdning på YouTube. Bunyap Sims - en av de desidert beste kanalene for alt som har med DCS å gjøre, lurer du på noe i DCS så har sannsynligvis Bunyap allerede laget en video om det. Ralfidude - mer en underholdningskanal med hele missions både fra BMS og DCS. Arctic Tigers - må nesten reklamere litt for kanalen vår også - selv om det ikke ligger så mye der ennå, og aktiviteten går litt i rykk og napp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Se der ja, viste det var noen jeg ikke hadde fått med. ;D Han karen her kan også være grei å følge, i hovedsak på twitch, youtube bruker han mer til å legge ut høydepunkter fea streamene, flyr til og fra Norge av og til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. april 2017 Forfatter Del Skrevet 8. april 2017 Magz holder på med bla. DCS og WT, mye bra her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 12. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 12. april 2017 Flott tiltak. Jeg henger meg opp i en liten ting bare. Bilene i P3D kjører som noen svin. Minst 150 km/t i byggefelt, eller uansett veg. Det finnes foressten ikke en fix for å redusere hastigheten til biltrafikken? Noen som vet? Frooglesim er favoritten min iallefall. Følger med på hasns nyheter hver gang. Fulgte også med på en kar fra Australia (Youtube kanal), som jeg også hadde litt kontakt med, som kalte seg "The flying dad" "I fly fake airplanes, with fake passengers, to fake destinations" :P Morro kar, men desverre sluttet han og sletta hele kanalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 12. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 12. april 2017 Jeg henger meg opp i en liten ting bare. Bilene i P3D kjører som noen svin. Minst 150 km/t i byggefelt, eller uansett veg. Det finnes foressten ikke en fix for å redusere hastigheten til biltrafikken? Noen som vet? Kanskje du finner en løsning i denne tråden http://www.fsdeveloper.com/forum/threads/how-to-adjust-speed-for-car-traffic-in-fsx.13250/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Har gitt opp det og har biltrafikken på 7% pga broene mine. Gjør dette for å ha noe å flire av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Per Borrmann Skrevet 13. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2017 Angående fart på biler så mener jeg å huske at denne kan justeres som følger, etter husk i gammem manns hode ( ingen "svinekjøring" å se i min sim i hvert fall :-) Filen heter; LWcfg.xml Bør finnes i mappen; Users\bruker\AppData\Roaming\Locked Martin\PREPAR3D\ Husk å åpne ved å høyreklikke filnavnet og velge "rediger" LAG EN KOPI AV FILA FØR DU GJØR DETTE !!! Se etter teksten (søk / finn i edit menyen ); FreewayTraffic TrafficSpeed="ett eller annet tall (100 tror jeg)" Tror biltrafikken er angitt i "static mails". Gjør om "ett eller annet tall" til f.eks "50" Husk at oppføringen finnes ØRTEN ganger. En gang for hver region i simmen. Løses enklest ved å velge "Erstatt (replace på engelsk)" fra "edit" menyen; Se etter; FreewayTraffic TrafficSpeed="100" Erstatt med; FreewayTraffic TrafficSpeed="50" Husk å velge "Erstatt alle (replace all)" i "erstattnings vinduet" så endrer den alle ØRTEN oppføringene. Husk Lagre.... Om simmen er i gang... restart denne... PS... Dette hører vel egentlig hjemme i egen tråd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 13. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. april 2017 Wow. Det var OT men takk for tips! Ikke meningen å ta over trådstart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. april 2017 Forfatter Del Skrevet 16. april 2017 Froogle har blitt nevnt her tidligere, men syns nyheten om at IL-2 når har fått VR støtte inkludert er såpass stor at jeg tar den med her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. april 2017 Forfatter Del Skrevet 19. april 2017 Har nevnt han her i tidligere tråder men for de som har interesse av historiene til Norske piloter under krigen er det en herlig kanal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Kan jeg få komme med litt reklame for min egen supersoniske kanal? Ikke så fancy som de andre kanskje, men flygingen skulle være interessant nok. Det bilr mer Starfighter etterhvert som T5 Lightning blir ferdig og MLU til SSW F-104G+S kommer etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Sjølreklame funker fint det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. april 2017 Forfatter Del Skrevet 20. april 2017 Vet at ikke alle her er interesert i WT, men Gaijin har sin egen kanal, hver torsdag har de et show kalt "the shooting range" her er det mye snacks for de historie intereserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Nok en WT kanal, men han ser ut til å stortsett kun fly i simulatormodus, så masse snacks her med maskiner som ikke er like vanlig ellers i FS verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Vampire er et nydelig fly 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 27. april 2017 Forfatter Del Skrevet 27. april 2017 Oh yes 8) flyr btw en del "low tier" med Russiske fly i kveld om noen vil hive seg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Matt Davies - Han flyr for det meste tubeliners, i både P3D og XP, så han er ikke den YouTuberen jeg ser mest på, men sikkert noen her inne som finner ham interessant. http://www.youtube.com/watch?v=I09FwJPn7TE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 10. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2017 Ikke FS relatert men pyttsann, ser både 109ere og Spitfire maskiner i "Dunkirk" filmen som kommer til sommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 10. mai 2017 Del Skrevet 10. mai 2017 Føger vell over 100 på youtube. Men når det gjelder personer som har med flightsim å gjøre er det BARE en som jeg følger, og det er frooglesim. Han kommer blant annet med en oversikt over ukas nyeheter hver søndag. Er absolutt verd å få med seg disse. Hender det kommer ting som har godt hus forbi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 18. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2017 Ny Thundershow episode ute, spesialepisode om Italienske fly, mye morsomt jeg ikke viste noe om her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2017 Noen som husker IL2 Cliffs of Dover? Er fortsatt folk som holder på, og det ser jo knakende pent ut. Kanalen er ikke av de mest aktive, men mye mirsomt her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2017 Starfightern skal i lufta igjen i dag!!!! Livesending her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Det er SÅ vakkert :-* 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Og nå er den grounded - herlig :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Ser det er oppdaget en defekt pakning. Bra det ikke var noe verre men Sola Airshow utgår. Det var synd. http://luftfart.media/2017/06/07/vellykket-flyvning-men-oljelekkasje-oppdaget/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Ja, og Starfighteren var liksom hele poenget mitt med å dra til Sola i år, men, men blir sikkert ei trivelig helg uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 7. juni 2017 Del Skrevet 7. juni 2017 Ja, og Starfighteren var liksom hele poenget mitt med å dra til Sola i år, men, men blir sikkert ei trivelig helg uansett. Ja det var fordømt utur. Bare pga en liten pakning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 17. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2017 Ace Combat 7 kommer i 2018, ikke akkurat kjent som noen dyptgående sim, men det faktum at det kommer med VR kapabilitet gjør det hele med et veldig interesant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.