Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2017 Mens vi er inne i stimen med tomotors råtasser, må vi ta med den kanskje råeste av dem alle, Milton Shupes F7F-1. Opprinnelig for FS9, men ved hjelp av dyktige utviklere er den nå laget for både FSX og P3D. Modellen mangler mye av det vi er blitt bortskjemt med i seinere tid, men tar rikelig igjen med flyfeeling, motorlyd og rein flyglede. I likhet med SkunkWorks noe utdaterte Starfighter, er dette den modellen jeg stadig kommer tilbake til, og som er like artig å fly i dag, som for 5-6 år siden . Det er også på gang helt ny VC til modellen, men i mellomtiden er det ikke noe problem å oppnå innlevelse med den eksisterende VC. Forresten, den er gratis og finnes i "uthuset" Snart god helg igjen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Enda et smekkert fly fra din mangfoldige hangar, Ernst. Det så også realtivt kjapt ut med store motorer og slank kropp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 12. januar 2017 Jotakk, monsterflyet er veldig kjapt. Utviklet i forlengelsen av WW2 og for seint i forhold til jetfly, så den har egenskaper tilsvarende jagerfly fra den tiden. Fikk andre roller etter hvert, og bl.a. brukt som "skogbrannfly" med enorm vanntank under buken. Med de motorene kunne den ta mye nyttelast . fly fra din mangfoldige hangar He he he, det er sikkert noen som har gjort seg diverse tanker rundt antall flymodeller, og relativt hyppige reportasjer ;D Jeg har samlet mange artige modeller i alle disse årene med FSX og P3D, og nesten like mange har blitt stuet bort i utdaterte PCer og diverse harddiscer. Etter at nyeste utgave av P3D havnet på en splitter ny og rommelig SSD-disc, var det plutselig kjempeartig å plukke fram igjen noen av lekkerbiskene. Jeg synes det er artig å lage små presentasjoner av de modellene jeg liker best, også ut fra nostalgisk flyinteresse, men jeg skal innrømme at det er de ferreste modellene som blir grundig behandlet. Det er bare et fåtall fly som havner i min mest eksklusive hangar, hvor jeg henter ut de godbitene som blir flydd etter boka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Trodde først du hadde stilt opp i konkurransen jeg nå, Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2017 He he, kikket litt på den "konkurransen", og tror nok denne råtassen ville vært vanskelig å slå ;D Med lite fuel innabords tar den av på femøringen, og trenger knapt en femtilapp for å lande ;D ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 13. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2017 Wow. Kanskje den er noe for konkurransen ja! ;D Og den er freeware??! Fantastisk. Men hvor i verden er det du er å flyr for tida? Du har jo så mye grønne enger og gress overalt. Er det England? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2017 hvor i verden er det du er å flyr for tida? Du har jo så mye grønne enger og gress overalt. Er det England? Javisst, RAF Upper Heyford, ble så lei av dårlig vær og mørketid her nordpå, så æ måtte kvile auan på noen grønne enger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 I tåkeheimen UK?? Ja engene blir vel grønnere etter etter puben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Såpass altså, relativt ukjent fly den Tigern, nok et offer for å ha blitt introdusert litt for sent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 13. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2017 Såpass altså, relativt ukjent fly den Tigern, nok et offer for å ha blitt introdusert litt for sent. Jepp, hadde jeg ikke kommet over denne på "Uthuset" så hadde den forblitt helt ukjent for meg også. Måtte rett i biblioteket og lese meg opp Artig at man stadig kommer over nye flytyper fra historien. Det er jo ikke så mange nye fly å holde rede på - det lages jo knapt nye flytyper i disse dager. Denne videoen forteller det meste: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Gjør seg best som mørkeblå denne, hadde Monogram 1:48 modellen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Når vi først er inne på videoer med Tigercat'en så kommer vi ikke unna denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 13. januar 2017 Stilig selskap der ja 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Den lagde en særdeles behagelig lyd 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2017 Oi oi se her ja ;D , fantastisk fine filmer og grom lyd. Kjempeartig når innlegget får mer kjøtt på beina ! Burde jo sagt at modellen var Tigercat, fra den berømte Grumman-serien med "Cats" , Wildcat, Hellcat, Bearcat og Tigercat. Hvis man går enda lenger i mulighetene for denne modellen, så er det noen som har laget 2-seters F7F også, og som tidligere nevnt, det er ny VC på gang borte i "Uthuset" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 14. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2017 Oi oi se her ja ;D , fantastisk fine filmer og grom lyd. Kjempeartig når innlegget får mer kjøtt på beina ! Burde jo sagt at modellen var Tigercat, fra den berømte Grumman-serien med "Cats" , Wildcat, Hellcat, Bearcat og Tigercat. Hvis man går enda lenger i mulighetene for denne modellen, så er det noen som har laget 2-seters F7F også, og som tidligere nevnt, det er ny VC på gang borte i "Uthuset" Jepp, bare se her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. januar 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2017 Herlig Tydelig at det er stort engasjement rundt denne modellen, så den blir bare bedre og bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. januar 2017 Premium Medlem Del Skrevet 14. januar 2017 hvor i verden er det du er å flyr for tida? Du har jo så mye grønne enger og gress overalt. Er det England? Javisst, RAF Upper Heyford, ble så lei av dårlig vær og mørketid her nordpå, så æ måtte kvile auan på noen grønne enger :D Okei. Nice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.