Kristoffer Holm Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hei! Har akkurat lastet ned og fått konfigurert vPilot, og har fått kontakt med de tårnene som vises. Jeg ser på vRoute-klienten at det er mange som er ute å flyr i norskt luftrom og at f.eks ENGM_TWR er online regelmessig, men disse dukker ikke opp på lista over online ATC på vPilot'en min, og jeg har heller ikke noen Europe-servere (kun landsspesifikke servere, skal kanskje bare være sånn?) Må man ha noen annen klient for å koble seg opp mot norge/skandinavia (lest litt på VATEUD?), eller har jeg oversett noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Velg Sweden som server (alle henger sammen, men får png sin del velger du den nærmeste). I tillegg så må du være innenfor rekkevidde til den kontrolleren du ønsker å snakke med, så logg på en flyplass hvor du vet at det er ATC online så skal de dukke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Holm Skrevet 12. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2017 Jaokei, skjønner! Da skal jeg prøve det når jeg er hjemme ikveld Takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Bruk vPilot som klient. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Holm Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Bruk vPilot som klient. Jeg bruker jo vPilot som klient, som du ser jeg skrev i innlegget Det jeg lurte på var om man måtte ha noen spesiell konfig for å koble til å snakke med norske ATC pga jeg ikke så noen på panelet til vPilot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 aha... jeg overså den. Løsningen har du fått leser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Holm Skrevet 13. januar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2017 Jepp, fikk svaret jeg var ute etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.