Gå til innhold

Dobbel Råtass

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem

Mens vi er inne i stimen med tomotors råtasser,  må vi ta med den kanskje råeste av dem alle,  Milton Shupes F7F-1.  Opprinnelig for FS9,  men ved hjelp av dyktige utviklere er den nå laget for både FSX og P3D. Modellen mangler mye av det vi er blitt bortskjemt  med i seinere tid,  men tar rikelig igjen med flyfeeling,  motorlyd og rein flyglede.  I likhet med SkunkWorks noe utdaterte Starfighter,  er dette den modellen jeg stadig kommer tilbake til,  og som er like artig å fly i dag,  som for 5-6 år siden .  Det er også på gang helt ny VC til modellen,  men i mellomtiden er det ikke noe problem å oppnå innlevelse med den eksisterende VC. Forresten,  den er gratis og finnes i "uthuset"  ;)

4nqLioS.jpg

jrBmvau.jpg

kuGgMCo.jpg

Ul2gdrq.jpg

m333PB5.jpg

jFTzd2Q.jpg

Se3JMQm.jpg

ippkT7a.jpg

BKKw46T.jpg

TwZS9La.jpg

gVS7iGH.jpg

sVT4szv.jpg

Snart god helg igjen  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Jotakk,  monsterflyet er veldig kjapt.  Utviklet i forlengelsen av WW2 og for seint i forhold til jetfly,  så den har egenskaper tilsvarende jagerfly fra den tiden.  Fikk andre roller etter hvert,  og bl.a. brukt som "skogbrannfly" med enorm vanntank under buken.  Med de motorene kunne den ta mye nyttelast .

fly fra din mangfoldige hangar

He he he,  det er sikkert noen som har gjort seg diverse tanker rundt antall flymodeller,  og relativt hyppige reportasjer  ;D  Jeg har samlet mange artige modeller i alle disse årene med FSX og P3D,  og nesten like mange har blitt stuet bort i utdaterte PCer og diverse harddiscer.  Etter at nyeste utgave av P3D havnet på en splitter ny og rommelig SSD-disc,  var det plutselig kjempeartig å plukke fram igjen noen av lekkerbiskene.  Jeg synes det er artig å lage små presentasjoner av de modellene jeg liker best,  også ut fra nostalgisk flyinteresse,  men jeg skal innrømme at det er de ferreste modellene som blir grundig behandlet.  Det er bare et fåtall fly som havner i min mest eksklusive hangar,  hvor jeg henter ut de godbitene som blir flydd etter boka  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Såpass altså, relativt ukjent fly den Tigern, nok et offer for å ha blitt introdusert litt for sent.

Jepp, hadde jeg ikke kommet over denne på "Uthuset" så hadde den forblitt helt ukjent for meg også. Måtte rett i biblioteket og lese meg opp :)

Artig at man stadig kommer over nye flytyper fra historien. Det er jo ikke så mange nye fly å holde rede på - det lages jo knapt nye flytyper i disse dager.

Denne videoen forteller det meste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Oi oi  se her ja  ;D ,  fantastisk fine filmer og grom lyd.  Kjempeartig når innlegget får mer kjøtt på beina !  Burde jo sagt at modellen var Tigercat, fra den berømte Grumman-serien med "Cats" ,  Wildcat,  Hellcat,  Bearcat og Tigercat.  Hvis man går enda lenger i mulighetene for denne modellen,  så er det noen som har laget 2-seters F7F også,  og som tidligere nevnt,  det er ny VC på gang borte i "Uthuset"  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

Oi oi  se her ja  ;D ,  fantastisk fine filmer og grom lyd.  Kjempeartig når innlegget får mer kjøtt på beina !  Burde jo sagt at modellen var Tigercat, fra den berømte Grumman-serien med "Cats" ,  Wildcat,  Hellcat,  Bearcat og Tigercat.  Hvis man går enda lenger i mulighetene for denne modellen,  så er det noen som har laget 2-seters F7F også,  og som tidligere nevnt,  det er ny VC på gang borte i "Uthuset"  ;)

Jepp, bare se her:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Premium Medlem

hvor i verden er det du er å flyr for tida? Du har jo så mye grønne enger og gress overalt. Er det England?

Javisst,  RAF Upper Heyford,  ble så lei av dårlig vær og mørketid her nordpå,  så æ måtte kvile auan på noen grønne enger  :D :D

Okei. Nice!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...