Seb Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hvilket fly med hvilken repaint ønsker folk her på forumet? Hva mangler, og hva vil dere ha? Skal se hvor mange av svarene jeg velger og repainte. I alle fall de mest populære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Ønsker meg Lago`s Twin Otter i Widerøe farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Kristoffersen Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Lago`s Twin Otter i Widerøe farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Halvorsen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 meg åsså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Jeg å!! Må ha den, bare må ha den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sean Berntsen Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hva med Frolovs Dash i Widerøe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Kunne tenkt meg PSS Airbus A320 i skandinaviske Mytravel farger, altså.. hybriden Samt PSS Airbus (både A320 og A321 i full Mytravel drakt .. Kunne også tenkt meg PSS B772 i Singapore Airlines farger .. -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 LAGO's Twin Otter i Widerøe - old livery. Stripene passer ikke til den! Gode gamle TO farger! Hvis ikke blir det.. mhmmmm... SAS's Cargo b744 med litt bedre farger. Den er ikke pen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Luftfartverkets dash8 LN-ILS [ 28.12.2002, 18:00: Endret av: Espen Furfjord ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Brestrup Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Lago's Twin Otter i Widerøe's farger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Widerøe (Twin-Otter) med Widerøe fra 1960-70-tallet (en stor, grønn stripe med grått under) er nå nesten ferdig. Det gjenstår bare noe småplukk som skal fullføres i morgen, samtidig med SAS Cargo i gamle farger (fargene med de skandinaviske stripene foran på flyet). Jeg lager gjerne flere, og de vil vel komme på både FlighSim.no og .com i løpet av mandagen. [ 28.12.2002, 22:52: Endret av: Sebastian Rossavik ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Hva med Q400 i gamle SAS-farger?? Bare for Gøy!! [ 28.12.2002, 22:54: Endret av: Kurt B. Helgenes ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 A321 i MyTravel farger... Har ikke funne noe ennå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Nå er Widerøes TWin Otter lastet opp, og kommer vel på Internet mandag. SAS Cargo 747-200 er enda ikke ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Kan du sende meg den på mail????? Kjempeglad for at den er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg ønsker meg en Boeing 737-300 malt i Color Air fargene og en Boeing 737-800 Scanair.no. Kan jeg pleeaaase få en av de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Rønning Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg stemmer også for *fanda* Dash'en i Widerøe farger,men se om du kunne ha malt den som LN-ILS(den til luftfartsverket) også,det hadde vært kjempe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddy Wilhelmsen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Aleksander Rønning: Jeg stemmer også for *fanda* Dash'en i Widerøe farger,men se om du kunne ha malt den som LN-ILS(den til luftfartsverket) også,det hadde vært kjempe! Hei! God nyhet til *fanda*-fans!.. Frolov releaser versjon 1.004 nå om kort tid (trodde den skulle vær klar før nyttår). Er så heldig og betateste for han. Release Canditate som jeg fikk for noe dager siden inneholder bla. PAX-loader og nesten 200 fixes,.. bla skal nå alle motor / feather egenskaper funke som "real life"!. Den flyr nå også mye bedre. Tidligere landingsvansker (trim etc) er nå en saga blått, den flyr helt utrolog bra! Så til topic; en repainter ved navn Daniel Parrot (kjent fra PAI repaints) har lovet meg *fanda*-dash i 3 wideroe varianter (han har allerede fått repaint - kit av frolov), Nny og gammel paint, samt en web-paint (hvitt fly med web logo). Så da er det bare og glede seg Freddy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 PSS A320 i MyTravel farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Fanda-Dash i Widerøe-paint er glimrende! Ellers er vel Luftfartsverkets LN-ILS på vei ut. Er det ikke fra årsskiftet Sundt overtar jobben med å kalibrere innflygnings- og annet flyplassutstyr? LN-ILS skal vel selges, for så vidt jeg husker ville ikke Bondevik ha flyet som regjerings-fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf E. Robberstad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 flere numre til ASW-28. litt kjedelig om "alle" skal ha 28 som tailsign... eksempel på andre RL asw-28'ere enn D-8028: http://www.gfa.org.au/Gallery/imagepages/image82.htm VH-KTC | TC http://www.fly-net.org/aeromedia/lb360.html D-6928 | 2G edit: det som skal bli gjort er primært å endre tailsign og registrering, og legge til noe farger her og der slik at de passer med orginalene. gjerne finne på noen nye malinger i tillegg. skal jo primært være hvit, da ser man med en gang om det er fluer på forkanten, etc (dessuten er det penest) ligger refleksjoner i paint'en eller i modellen? after all, vingene pleier jo å være speilpolerte (eksempler: http://www.dfk.no/Arkiv/Bildearkiv/200210211600/DSC00187.ssi (se hvordan halen reflekteres!) http://www.dfk.no/Arkiv/Bildearkiv/200210211600/DSC00243.ssi Undersiden... http://www.silentflight.com/Coolest_shot_ever.jpg http://www.silentflight.com/P0002880.JPG [ 30.12.2002, 13:21: Endret av: Rolf E. Robberstad ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ikke le!!! et pokemon fly ikke til meg ,men til noen jeg kjenner(meg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Noe som jeg ønsker meg er vel...Boeing 757 i SAS's Farger. Urealistisk.. Det vet jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Før jeg glemmer det,jeg vil også ha en Dash 8 i luftfartsverkets farger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Altså LN-ILS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 quote: Opprinnelig postet av Jan Gulliksen: Fanda-Dash i Widerøe-paint er glimrende! Ellers er vel Luftfartsverkets LN-ILS på vei ut. Er det ikke fra årsskiftet Sundt overtar jobben med å kalibrere innflygnings- og annet flyplassutstyr? LN-ILS skal vel selges, for så vidt jeg husker ville ikke Bondevik ha flyet som regjerings-fly. Jo stemmer det. Sundt Air skal overta kalibrering som tidligere ble utført av Luftfartsverkets Dash 8-100 (LN-ILS) og Norsk Flytjeneste sin Beech Super King Air 200 (LN-VIZ). LN-ILS skal selges og Norsk Flytjeneste mister kontrakten med LV. Sundt Air overtar da, og skal bruke Beech 200 til jobben. Selve flyvingen begynner vel ikke før utpå våren, da de enda ikke har skaffet flygere o.l. til jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.