Gå til innhold

LGW - OSL


Anbefalte innlegg

I dag fløy jeg London - Oslo med en splitter ny paint! Min vatsim-jomfrutur med LN-DYD.

 

På gate 13 i Gatwick. For noen uker siden var jeg selv i London, og da var det nemlig LN-DYD som ventet på oss på gate 13:

EGKKENGM212.jpg

 

Svinger mot DET:

nax11.jpg

 

nax12.jpg

 

Forlater London:

EGKKENGM23.jpg

 

EGKKENGM22.jpg

 

Stort skydekke før vi nærmer oss Norgeskysten:

EGKKENGM24.jpg

 

Rent og pent (relativt) nytt fly:

EGKKENGM25.jpg

 

Og ankommet gate 36 på Gardermoen. Solen er nesten nede. Burde jeg ikke egentlig fått en gate helt øst på flyplassen? For å kunne få passasjerene gjennom passkontrollen?

EGKKENGM26.jpg

 

Kommentarer settes pris på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sivert, det har du helt rett i. Poenget her er at England er litt spesielle. Norge er medlem av noe som heter schengen, dette betyr at man kan reise uten pass til de fleste andre land i EU. Nå har det seg sånn at dette ikke gjelder for England, og man må derfor gjennom en passkontroll på gardermoen ved utreise og innreise. Det er vel disse gatene Paulo referer til når han snakker om parkering på Øst.

Selv pleier jeg alltid å requeste en av disse når jeg har rapportert vecated runway.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjent for detaljarbeid i mine painter, både til bilspillet rFactor og FS2004. Viktigheten av detaljer kan ikke bli satt nok i fokus i en paint, så må innrømme at dette er litt pinlig.

 

Jeg takker Tom Knudsen for å rapportere feil. Men litt unødvendig var det å måtte sende en PM til han for å få vite hva som var feil.

 

Det kommer nok ikke til å komme noen update på LN-DYD da jeg er ferdig med å bruke titalls timer på en paint uten å få noe igjen. Takk for alle de hyggelige kommentarer :)

 

Videre info:

 

T.K rapportere også at DYD er feil plassert på den ene nesehjul-hengern.

 

DYD over cockpitvinduene er ikke mulig å lage i Iflyen pga en lite smart mapping. Hadde jeg plassert bokstaver der ville de bli spredt utover hele nese-partiet på en rar måte.

 

Detaljer jeg tok med i painten:

 

- LN-DYD registrering i cockpit

- Ekte SELCAL i cockpit

- Mørkere motorerer

- Tyre pressure-melding på nesehjulet-lokket

- Mørkere vinge på undersiden

- Renere vinger

- Mindre synlig inndeling av flyets deler (fuselage)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...