Paulo Fernandes Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 I dag fløy jeg London - Oslo med en splitter ny paint! Min vatsim-jomfrutur med LN-DYD. På gate 13 i Gatwick. For noen uker siden var jeg selv i London, og da var det nemlig LN-DYD som ventet på oss på gate 13: Svinger mot DET: Forlater London: Stort skydekke før vi nærmer oss Norgeskysten: Rent og pent (relativt) nytt fly: Og ankommet gate 36 på Gardermoen. Solen er nesten nede. Burde jeg ikke egentlig fått en gate helt øst på flyplassen? For å kunne få passasjerene gjennom passkontrollen? Kommentarer settes pris på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Fredheim Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Nice fly og graphics! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Tar returen med det nye flotte painten din jeg da Paulo etter superbowl. Må ha noe å holde meg våken til før jeg drar på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Herlige bilder! Og ankommet gate 36 på Gardermoen. Solen er nesten nede. Burde jeg ikke egentlig fått en gate helt øst på flyplassen? For å kunne få passasjerene gjennom passkontrollen? 36 er utlandsgate, ihvertfall det jeg har blitt fortalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ståle Wærness Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Sivert, det har du helt rett i. Poenget her er at England er litt spesielle. Norge er medlem av noe som heter schengen, dette betyr at man kan reise uten pass til de fleste andre land i EU. Nå har det seg sånn at dette ikke gjelder for England, og man må derfor gjennom en passkontroll på gardermoen ved utreise og innreise. Det er vel disse gatene Paulo referer til når han snakker om parkering på Øst. Selv pleier jeg alltid å requeste en av disse når jeg har rapportert vecated runway. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg husker, rett etter å ha lagt ut bildene, at vi fikk buss fra gaten og bort til passkontrollen. Så da var det jo realistisk nok gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Om en ser her så ser en at gatene fra 48/49 og øst som er forbi immigrasjons kontroll som det heter på fint. Men fly som kommer fra utlandet og som skal videre i schengen så blir en gjerne busset tilbake til passkontroll. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 8. februar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 8. februar 2011 Flotte bilder :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Du manger noe på painten din Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det var da en svært dårlig og unødvendig kommentar å gi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Enig. Tom, du kan jo heller legge til hva som mangler... usaklig kommentar Fete bilder Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Skibrek Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 "Norwegian" på motorene mangler,....det burde han egentlig klare å se selv etter min mening også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kan ikke se at den ekte har det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 DYD har ikke Norwegian.com malt på motorene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dere må se bedre etter! Det står Norwegian.com på motoren på den siden som er vendt mot flyet... Det er med på painten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 På painten muligens, det hjelper jo lite. Ettersom den ekte ikke har Norwegian.com der heller. Så da vet jeg ikke hvem som skal se bedre etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://static.planespotters.net/photo/134000/original/PlanespottersNet_134382.jpg & http://farm5.static.flickr.com/4043/4482685017_d6fee23868.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skjønner ikke at dere gidder å henge dere så opp i fille detaljer, painten er mer en god nok. Jizz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Legg merke til på det siste bilde som du linket til er det heller ikke noe på halen Mulig at norwegian.com kom med tegningen på halen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hjelpes..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det greit eller? http://www.airliners.net/photo/Norwegian-Air-Shuttle/Boeing-737-8JP/1706309/L/&sid=dd9b3c35723e4bce6bdc478b0602a7e3 Ingen logo på innsiden der, og det er bilde på halen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hatten av for dere.... du verden!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kan dere for faen begynne å painte selv hvis dere ikke er fornøyd?! Slutt å klag på arbeid andre gjør, det legges både fritid og penger i å lage painter for dere.....Og hvis dere skal ha ting så ekte; hvorfor er dere skrivebordspiloter da? Painten var fin den Paulo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Djises! Flotte bilder, Paulo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg er kjent for detaljarbeid i mine painter, både til bilspillet rFactor og FS2004. Viktigheten av detaljer kan ikke bli satt nok i fokus i en paint, så må innrømme at dette er litt pinlig. Jeg takker Tom Knudsen for å rapportere feil. Men litt unødvendig var det å måtte sende en PM til han for å få vite hva som var feil. Det kommer nok ikke til å komme noen update på LN-DYD da jeg er ferdig med å bruke titalls timer på en paint uten å få noe igjen. Takk for alle de hyggelige kommentarer Videre info: T.K rapportere også at DYD er feil plassert på den ene nesehjul-hengern. DYD over cockpitvinduene er ikke mulig å lage i Iflyen pga en lite smart mapping. Hadde jeg plassert bokstaver der ville de bli spredt utover hele nese-partiet på en rar måte. Detaljer jeg tok med i painten: - LN-DYD registrering i cockpit - Ekte SELCAL i cockpit - Mørkere motorerer - Tyre pressure-melding på nesehjulet-lokket - Mørkere vinge på undersiden - Renere vinger - Mindre synlig inndeling av flyets deler (fuselage) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Uansett. Det var en voldsomt flott paint. Stå på Paulo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Er dere virkelig sikre på at Norwegian.com ikke er skrevet på motorene? Ble usikker igjen, da jeg så dette bildet: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Så logo på siste turen jeg hadde (dog var dette Max Manus) Men litt unødvendig var det å måtte sende en PM til han for å få vite hva som var feil. Det var min feil, var ikke innom flightsim.no på en hel dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.