Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Var vel strengt tatt, Stavanger de landet på wink De briefer jo om hvordan værforholdene er i Bergen så ble litt forvirret av det, men du har nok rett ser ut som de lander inn på rwy18 ENZV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Etter Bergen briefen starter de på Stavanger brief i og med at første legget gikk til Bergen så til Stavanger. Landet på 18 i Stavanger på Promoen! Promoen er så kort at der blir ingen ting i riktig rekkefølge. I filmen er hele briefingen tatt med da, så da får vi det riktige bildet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei, Denne er bestillt og jeg ser frem til å sluke detaljer man ennå ikke har lært seg i cockpit. Får vi PMDG`s 737NGX før Jul er det bare å gå i hi. Har fulgt tråden på forumet og ble litt skuffet over at Trondheim Værnes ikke er med på DVD`n. Flott promo på YouTube, synes ikke om teksten da jeg synes dette forstyrrer noe. Kan det ikke legges inn slik at dette er valgfritt. Flott arbeide Agnor, lykke til med salget. mvh Morten Aalberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Thoresen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kjempe skuffet over at det ikke er noen tur til Værnes. Noe ensformig med så mye Bergen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Er da bare tur/retur Bergen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Hei Thomas! Jeg forstår ditt synspunkt. Det vil alltid være noen som blir skuffet over at ikke sine ønskede flyplasser er med, men det er så mange flyplasser at det vil alltid være mange som er utelatt. Du kan trøste deg med at det bare er èn tur til Bergen i DVD`en og ikke fler! (Viser til at du sa "Noe ensformig med så mye Bergen") Jeg synes forresten lufthavnen i Bergen var utrolig fin, selv om det er byggearbeider der. Og ikke minst fint å fly inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Man tar da det man får. Jeg vil tippe at det ikke er bare å ringe Norwegian og si at man vil filme den og den strekningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Kjempe skuffet over at det ikke er noen tur til Værnes.Noe ensformig med så mye Bergen. Har de ikke blitt laget en Norwegian DVD tidligere da?.737CL,der ENVA var med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er det....... http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?products_id=616 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Gleder meg til denne blir sendt i posten, blir nesten jul tidlig i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Det er mange med deg, Tom - Får bare håpe nissen på redigeringsrommet leverer varene tidsnok, men det skal nok gå bra : ) Den er levert trykking Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Denne skal jeg nok kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 DVDene er produsert og på vei til Flightsim.no Shop. Ankomstdato vil bli ca 18. november og ikke 15. som først beregnet. Jeg beklager dette så mye. Jobbet så raskt vi kunne, men kom noen uforutsette små tekniske ting underveis som gjorde at det tok litt lengre tid. Nå er alt ok og DVD`ene ble trykket idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det viktigste er at den kommer, good job Agnor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Takker - bra innstilling btw! Jeg engasjerte gutta på overtid, kanskje det ble en liten lapp ekstra i produksjonskostnad, men synes responsen og støtten rundt dette er verdt det. Ikke mange dagene til den er i shoppen nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 15. november 2010 Members Del Skrevet 15. november 2010 Gleder meg. Veldig flott initiativ Agnor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Dette blir bra, gleder meg også. Men er det en fare for at det blir utsolgt og ikke mulig å kjøpe om man ikke er tidlig ute. Hvor mange eksemplarer vil det bli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Det vil lages 300-400 til å begynne med, men mange er faktisk forhåndsbestilt allerede! Det mest overraskende av alt denne gangen var jo at mange andre enn ihuga flyfantaster ønsket denne. Dermed forbereder jeg meg til å produsere fler i disse dager. Filmen ble produsert i går og sendt, og er følgelig noen få dager forsinket inn til shoppen. Jeg ble forresten intervjuet av NRK i morges =) =), og klippet er å finne her fra 19:40 og utover: http://www.nrk.no/nett-tv/oppgave/632/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hva skjer med denne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Den er på vei inn til shoppen og blir tilgjengelig fra i morgen! Den ble noen dager forsinket grunnet sen levering fra trykkeri, men er nå på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Oppdatering Grunnet litt omstrukturering i filene til NRKs arkiv er linken til intervjuet med meg flyttet hos de, og finnes nå her: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/684061/ For å gå rett til intervjuet, spol til 20:00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Hyggelig melding på mail i dag. DVD er sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 22. november 2010 Forfatter Del Skrevet 22. november 2010 Ja de fleste er sendt, men Dag gikk faktisk tom idag, litt før ventet. Er på vei en stor forsendelse i posten til han, ble sendt fredag, så han har mange fler inn om 2 eler 3 dager. Da skal jeg sørge for at det ikke går tomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Da ble det kjøp her i gården også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Da dukket den opp her i Sverige. Skal se om vi ikke får sett igjennom eller i det minste noe av den i løpet av kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Veldig fin film, det eneste som jeg kan uttale meg negativt om er hakkingen som starter ved landing i Stavanger, da hakker filmen hele veien til Gate, flere en meg som opplever dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hakker og lugger her også, en annen ting er tekstingen. (Både plasseringen, feilteksting og skrivefeil..) Men en bra pekepinn på hvordan ting fungerer der fremme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 Hei folkens! Dette oppdaget jeg ikke før jeg satt med DVD`en i hånda og sjekket denne. Jeg legger ut OSL-SVG online på min server for de som har DVD`en og vil se denne i skikkelig format. Legger også dette ut i full HD kvalitet som en skikkelig erstatning for det klippet. Jeg har den dypeste forståelse for at man ønsker å nyte hele DVD`en hakkfritt, og det skal nå bli mulig, da jeg legger ut en erstatning for denne i full HD på nettet. Det er altså den siste delen av authoring som var problemet. Vi vil få ordnet opp i problemet ganske snart. Fremtidige DVDer ut fra trykkeriet vil ikke ha den feilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Snakk om ansvarlig utgiver a! Creds til deg Agnor, selvom jeg ikke har kjøpt den enda (mye russegreier å kjøpe først...). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Enig, stor salutt til Agnor for jobben, keep it up PS.. Tar gjerne en ny prat en gang senere Agnor, bare å slå på tråden Nå skal jeg kose meg med filmen på senga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.