Gå til innhold

NAX dokumentar


Agnor Bertheussen

Anbefalte innlegg

  • Svar 108
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Hei,

 

Denne er bestillt og jeg ser frem til å sluke detaljer man ennå ikke har lært seg i cockpit. Får vi PMDG`s 737NGX før Jul er det bare å gå i hi.

 

Har fulgt tråden på forumet og ble litt skuffet over at Trondheim Værnes ikke er med på DVD`n.

 

Flott promo på YouTube, synes ikke om teksten da jeg synes dette forstyrrer noe. Kan det ikke legges inn slik at dette er valgfritt.

 

Flott arbeide Agnor, lykke til med salget.

 

mvh

Morten Aalberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thomas!

 

Jeg forstår ditt synspunkt. Det vil alltid være noen som blir skuffet over at ikke sine ønskede flyplasser er med, men det er så mange flyplasser at det vil alltid være mange som er utelatt. Du kan trøste deg med at det bare er èn tur til Bergen i DVD`en og ikke fler! (Viser til at du sa "Noe ensformig med så mye Bergen") Jeg synes forresten lufthavnen i Bergen var utrolig fin, selv om det er byggearbeider der. Og ikke minst fint å fly inn.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil lages 300-400 til å begynne med, men mange er faktisk forhåndsbestilt allerede! Det mest overraskende av alt denne gangen var jo at mange andre enn ihuga flyfantaster ønsket denne. Dermed forbereder jeg meg til å produsere fler i disse dager. Filmen ble produsert i går og sendt, og er følgelig noen få dager forsinket inn til shoppen.

 

Jeg ble forresten intervjuet av NRK i morges =) =), og klippet er å finne her fra 19:40 og utover:

 

http://www.nrk.no/nett-tv/oppgave/632/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Dette oppdaget jeg ikke før jeg satt med DVD`en i hånda og sjekket denne.

 

Jeg legger ut OSL-SVG online på min server for de som har DVD`en og vil se denne i skikkelig format. Legger også dette ut i full HD kvalitet som en skikkelig erstatning for det klippet.

 

Jeg har den dypeste forståelse for at man ønsker å nyte hele DVD`en hakkfritt, og det skal nå bli mulig, da jeg legger ut en erstatning for denne i full HD på nettet. Det er altså den siste delen av authoring som var problemet. Vi vil få ordnet opp i problemet ganske snart.

 

Fremtidige DVDer ut fra trykkeriet vil ikke ha den feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...