Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Me want this very much. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hvis det er noe som er bankers...så er det denne! Dette ser virkelig ut som en knall-film. Jeg setter veeeldig stor pris på at pilotene forklarer underveis, betyr mye for denne typen filmer. Selv om jeg hver gang jeg flyr spør om klapp, og til dags dato ikke har fått....gir jeg ikke opp. Skal til London nå på Lørdag,(DY1302) klokken 08:00, og kommer til å spørre igjen....men intil jeg får klapp..er jo dette den aller beste erstatningen ....løper å kjøper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Til UK kan du ihvertfall glemme klappsete. Engelske luftfartsmyndigheter tillater ikke passasjerer i cockpit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steve Strøm Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 jaja, har blitt såpass vant til det at skal nok overleve likevel Jeg får legge inn DVD'en på DVD-spiller og drømme meg over dammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johansen Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Denne filmen kan nå forhåndsbestilles fra nettbutikken vår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Denne skal handles, ja! Steve, det kan være at du får et crew som er så hyggelig at du får sitte på f.eks under avgang, og kanskje frem til britisk luftrom. Men sjansen er nok likevel størst for at det blir nei på en flight til UK. Men det er bare å prøve seg, det går nok en eller annen gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Den er nå kjøpt. Flott julegave for store og små . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Artig å høre! Det ligger masse hardt arbeid bak denne! Sannsynligheten sier vel at det ikke blir flere slike som kommer fra den kanten, men man VET aldri! Det hadde sannelig vært gøy Når dere sier julegave, sannelig en ide! Fin julegave til passe fly-interesserte sjeler! Hmm! Sparer meg for julegave-stress til en viss grad visst jeg :-) *glad* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Grunnen til at jeg er flyhekta, var når jeg var 12-13 år så fløy jeg og min mor til LGW med Braathens. Flyvertinna såg at jeg var engstelig for å fly(grunnet en svært turbulent retur på flighten før) så hun spurte om jeg ville hilse på pilotene. Det endte med at jeg fikk sitte i cockpit under landing på Gatwick, og da var det gjort! Husker captain sa til meg: "Nå blir det hektisk her så nå må du vere musestille" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Fine stills, men finnes det noen trailer? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 Takk, nei, det gjør ikke det helt ennå. Grunnen er enkel, venter fortsatt på tillatelse (flyverden vettu) til å vise bildene fra dokumentaren. Norwegian driver for tiden og ser gjennom at det ikke er noe de mener er problematisk å vise. Så snart den er god, så vil en trailer så klart komme så folk får se litt :-) Tenkte å lage to små trailere på ca 5 minutt så folk får se litt hva de går til når de kjøper denne, det er jo helt naturlig at man vil se en trailer når man skal kjøpe film : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Aarøen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Tipp topp tommel opp! Venter i spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har forhåndsbestilt denne, og tror det er en bra film. Men kan du røpe mer om destinasjoner i filmen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Følgende røpes herved: ARN-OSL Stockholm Arlanda - Oslo Gardermoen CREWBRIEF Oslo - Bergen - Stavanger @ OSL OSL-BGO Oslo Gardermoen - Bergen Flesland BGO-OSL Bergen Flesland - Oslo Gardermoen OSL-SVG Oslo Gardermoen - Stavanger Sola OSL-TOS Oslo Gardermoen - Tromsø Langnes OSL-SXF Oslo Gardermoen - Berlin Schönefeld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er DVDn i rute............ ? (15.11.10 ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Jepp! Hardt og målrettet arbeid som ligger bak. Vi er enda i rute og venter godkjennelse på denne i løpet av helgen. Det vil da si at jeg har muligheten til å starte trykking til uka nå som kommer. Trykkeprosessen varer to dager! Denne er forventet inn i shoppen 15. november. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Hiver meg med blant de som venter i spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Da var DVD`en godkjent fra Norwegian! Driver og renderer de få forandringene som måtte gjøres, snakk om 2 min og noen sek totalt. Sendes vel på server til trykkeri i løpet av kvelden! Fikk forresten en spesiell forespørsel fra Norwegian. Om jeg kunne tenke meg å være med å produsere video med de i fremtiden. Hva som skal lages vites ikke. Så det tar jeg som et kompliment, og takket ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Stilig, da tyder det på at du har gjort et godt stykke arbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Grattis! Da er ventetiden til DVD'n kommer spikret som sikker. Det er bare å glede seg til historiens første 787 cockpit-film laget av deg da Agnor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gratulerer Agnor! Så kult! Gleder meg til DVD'en deres! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Kommer det en trailer eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Takker folkens. Jeg skal ordne en promo snarlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 8. november 2010 Forfatter Del Skrevet 8. november 2010 Nå er promo online: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Meget pent arbeid, du har gjort her! Denne blir nok bestilt så fort den slippes. Liker også at du har redigert stilbilder under forklaring, da sikkert mye av det som gjennomgås ikke er noe alle er (fullstendig) kjent med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Takk for den. Ja, det er en god ide å bruke stills. Mange fra ifly forumet som sendte meg PM på det og requestet litt forklaringer her og der. Dessuten er det mange norske som vil ha den tekstet så jeg vurderer å kjøre alle med tekst, istedet for bare ENG versjon. Årsaken er at det er langt mer komplisert å legge på tekst i et DVD layer. Det må gjøres under authoring og det skjer ikke her på Gjøvik, men i Bergen. Dermed vurderes det å slenge på tekst på alle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjør en skikkelig korrekturlesing på engelsk underteksting så dette blir korrekt. Slik det var fra promo'en var det litt mye skrivefeil, og kanskje litt for dårlig oversatt fra norsk også. Dette vil dere ha igjen for om dere tenker salg utenfor Norges grenser. Ellers var det en råflott video med knallkvalitet billedmessig Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Merch Grønmyr Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Nice promo! Denne blir garantert bestilt ja! CMND må jo være fra innlandet en plass? Så ut som en heftig approach til ENBR! Ser stor kvalitet i filmen her fremfor den eldre NAX-dvd`n! Looking forward! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Meget flott film dette ja, blir garantert kjøpt. Så ut som en heftig approach til ENBR! Var vel strengt tatt, Stavanger de landet på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 Takk for tips! Også litt "kritisk" tilbakemelding! Skal se over språket, er imidlertid klar over at engelsken ikke er den beste! Skal se om jeg får noen med bra engelsk-språkkunnskaper til å se litt over dette så vi får et bra språk! (Er noe som er svært viktig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.