Gå til innhold

Scary landing at Dubrovnik ( film)


Kenneth Sivertsen

Anbefalte innlegg

Dere som er så tøffe at det ikke er scary, hva kjenner dere egentlig av bevegelsene?

 

Skulle lkit å sett om dere var like tøffe når dere satt på flyet ja grin ...

 

No problem, har vært med på langt verre ting en dette forslaget her, til og med innflygning til Vigra kan være langt verre på gode forblåste dager.

 

Så ja, ville nok bare smilt og kost meg på en slik landing som vist over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, å sitte på et fly, ihvertfall når de er i lufta, syns nok de fleste er ganske skummelt, å sitte i et fly derimot wink

 

Hehe, ija... :grin:

 

 

Magnus: Jøss, sier du det da gitt :/. Jeg er klar over det, men det kan godt være mye mer ubehagelig enn det ser ut som. Jeg er enig med deg i at det ikke akkurat er mye bevegelse her som vi ser, men tror du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der så, etter min mening, ikke spesiellt scary ut.. Dersom plassen ligger litt kjinky til, og det er litt urolig luft i tillegg, så kan endel "ratting" være nødvendig for å komme seg dit en skal :grin:

 

Nå derimot! -begynner vi å nærme oss "ubehagelig" faktor :grin: :

[video:youtube]km4WPTUI_O4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle her inne som har flyskrekk Kenneth wink
'

 

 

Hehe, uhhh :cry: . Har jeg det :grin: ?(Du må lese godt så forstår du, ikke alle som har gjort ennå heller :grin: )

 

Men du er inne på noe, for faktisk så hadde jeg flyskrekk for lenge siden, det var det som gjorde meg interessert i fly etterhvert faktisk...

 

Jeg hadde ikke en mine når flyet datt 200ft ned under approach til Changi heller jeg.. :cool: :cool:

 

Ohhh, hmm ikke så rart ettersom du kanskje falt av da? :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...