Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 26. mai 2010 .... OG GRATIS. Vashon Island, en liten og særdeles hyggelig flystripe rett utenfor Seattle. Dette er første freeware til ORBX PNW, og holder samme kvaliteten som vi er bortskjemt med fra de utallige flyplassene i Australia. Ikke langt unna ligger Wax Orchards Airfield, også dette freeware som følger med i samme pakken. Seattle-området er jo veldig tett befolket med en rekke storflyplasser i nærheten, så forvent mye flytrafikk og tøff belastning for PCen. Men har du hardware som takler dette, har du herved freeware for klubbflyvning . ....... og bruk helst fly som egner seg til små, utfordrende gressbaner. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det var en Herlig flystripe, testet denne i går kveld, ble mange turer i Piper Cherokee til og fra Bremerton med airshow mode ble dette riktig så artig! Leke fly venner og bekjente hjem om kvelden Seinere ble den en tur til WN00 via Bremerton, den anbefales, tar ca 20 minutter med default Maulen, en nydelig tur! Forresten, nydelig presentasjon Ernst! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Herlig presentasjon av denne freeware-stripa. Har selvsagt lagt den til, men ikke hatt tid til å teste den enda. Nydelige bilder og gir meg umiddelbar lyst til å fyre opp FSX og ta en tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Røine Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nydelige bilder. "Myk" og god grafikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Pent! detaljrikt scenery.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. mai 2010 Hjertelig, hjertelig..... Fikk meg noen flere turer rundt Vashon, og sceneryet vokser i kvalitet etter som detaljene kommer fram. Og så fikk jeg en god unnskyldning til å ta fram Super Cub`n igjen. Den har fått enda bedre flight mdl. siden utgivelsen, og passer perfekt til å leke med i dette miljøet :grin: . Ikke er det så langt over til Seattle heller, hvis man vil trene touch and go`s på en travel flyplass....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg observerer de har et "tilstreklig" antall hangarer i alle fall, så ja, det er nok travelt der :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 STEIKE!!!!! Takker for opplysninger og flott presentasjon Ernst! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 MP møte der i kveld med Cub folkens :whistle: Er inne sammen med Jan Arild, Øyvind og Fred. Men det er en stor feil med flyplassen. Blomster eller forlengede gresstrå gjør at du kræsjer. Veldig vanskelig å få til å parkere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Furfjord Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva er det slags smultringer du har på Cub'en ? Enhver steinur kan vel landes på med en følelse av salongbordet hjemme. Mulig det er lenge siden jeg så en Cub?? Nydeligt scenery og bilder var det iallefall! Som alltid og som tittelen sier. Gøy å se på! Vant til hjertefeil og respirator nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 hei veldig fin flyplass er det freeware kan du sende link vis det ikke er det kan du si ID koden til den flyplassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 . ? ? , ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Wow! Ikke stort mere å si til dette her. Fikk rett og slett lyst til å fly av bildene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hei veldig fin flyplass er det freeware kan du sende link vis det ikke er det kan du si ID koden til den flyplassen? Det er helt gratis ja, akkurat som det står i beskrivelsen til Ernst. Her kan du laste det ned: http://myftx.com/FTX_AU_BLUE/FTXUS2S1100.zip Mer freeware her: http://fullterrain.com/freeware.html Airport code er vel 2S1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kan man uten problemer benytte denne freeware stripa uten at man har ORBX PNW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ehh ser ikke flyplassen og idkoden er feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stabell Kuloe Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 nei, ID-koden er riktig. 2s1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 BTW; det heter ICAO kode. Og du må aktivere den igjennom scenery liberary i FSX for at den skal vises. Og ja, koden er riktig den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 ok osen gjør jeg det? NB. jeg fant det jeg prøvde og fly twin ottern på flyplassen det var vrient og lande Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Twin Ottern er faktisk for stor og for rask til den stripa der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hehe ja jeg prøvde men havnet langt uti skogen :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.