Gå til innhold

Hva vet Dere her på forummet egentlig om fly?


Rune Marås

Anbefalte innlegg

Jeg bare sitterer:

"Luftens konge

 

Du fikk 17 av totalt 20 poeng

 

Dette kan du - genialt, brilliant, eksepsjonelt, fenomenalt. Trenger du mer skryt? Neppe, du er så flink at du vet det selv."

 

*kremt* "[smil]""[smil]" øyvind tangen? du er broren til håkon sant? jeg kjenner jo deg! hyggelig å se deg i forumet! ta kontakt, da på mailn som står i profilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...

 

--------------

Luftens konge

 

Du fikk 18 av totalt 20 poeng

 

Dette kan du - genialt, brilliant, eksepsjonelt, fenomenalt. Trenger du mer skryt? Neppe, du er så flink at du vet det selv.

 

Sjekk fasiten eller ta testen en gang til

--------------

 

Og hvem var det som sa at jeg ikke har peiling på fly? "[stikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi Oi Oi...og jeg fikk topp score på flybølle-testen "[stort

 

--------------

Du er en ekte flybølle!

 

Du fikk 30 av totalt 30 poeng

 

Hvorfor ta hensyn til andre når du kan la det være? Flyselskapene får værsågod lage mer komfortable fly, eller så får de tåle at du sikrer deg selv en mest mulig komfortabel reise, i den grad det er mulig. Vårt råd: Det er greit å passe på seg selv, men det skader neppe om du tar litt mer hensyn til dine medpassasjerer?

--------------

 

Ikke tale om! Hr.Bø skal ha den plassen han trenger. Medpassasjerer får flytte seg "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftens konge

 

Du fikk 20 av totalt 20 poeng

 

Dette kan du - genialt, brilliant, eksepsjonelt, fenomenalt. Trenger du mer skryt? Neppe, du er så flink at du vet det selv.

 

Hehe, gøy test det der

 

[ 25-08-2002, 17:04: Endret av: Børge Litangen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 av 20...

 

Jeg visste riktignok ikke hvordan uniformene til Sterling så ut, men jeg visste at uniformene på bildet hverken var Goodjet's eller Ryanair's... ....og da sto man igjen med et mulig alternativ..

 

At flyet i bakgrunnen var registrert i Danmark gjorde ikke akkurat saken vanskeligere.. "[stort

 

Resten var barnemat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Øyvind Hansen:

Et annet forenklende element var der det stod QUANTAS på flyet når man spurte etter flyselskapet med den fargerike dekoren.

Øyvind, det var dette som var mitt lille blink i et tidligere innlegg; det står ikke QUANTAS men QANTAS, som korrekt. Derfor ga jeg quiz-fortatteren 18 av 20 "[smil]"

 

Hilsen Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...