Gå til innhold

Flaming Cliffs 2 (del 2)


Anbefalte innlegg

SU-27T er et interessant fly. Masse rart som kan henges under vingene.

FC2_2010-04-03_33.jpg

 

Her er siktesystemet låst på en bropilar

FC2_2010-04-03_34.jpg

 

Missile awaaay

FC2_2010-04-03_35.jpg

 

...nærmer seg...

FC2_2010-04-03_36.jpg

 

går bra dette...

FC2_2010-04-03_38.jpg

 

...og så var det en gjentakelse av det jeg er best på i FC2...

FC2_2010-04-03_39.jpg

 

...har masse trening etter hvert på å komme meg ut også...

FC2_2010-04-03_40.jpg

 

Jaja, får jo tid til å rekognosere litt når man henger i silken. Traff broen ser jeg.

FC2_2010-04-03_41.jpg

 

Su-33 er skummel. På en positiv måte :grin:

FC2_MP_2010-04-04_24.jpg

 

Planen var å snike meg bak en flight på fire Su-25 fra Georgia. Gikk egentlig veldig bra. Eneste tabben (bortsett fra at jeg satt i cockpit'en) var at farten var en smuuule for høy. Her prøver jeg desperat å bremse farten.

FC2_MP_2010-04-04_25.jpg

 

Klarte å bremse farten... ETTER jeg hadde passert flight'en. Kan sverge på jeg hørte en rå latter fra Su-25 pilotene. En av dem sendte en gave i form av en R-60 (eller R-73?).

FC2_MP_2010-04-04_26.jpg

 

FC2_MP_2010-04-04_27.jpg

 

FC2_MP_2010-04-04_28.jpg

 

 

Flaming Cliffs 2 anbefales! Spesielt dersom du liker å hoppe i fallskjerm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaming Cliffs kan spilles online ja, og etterhvert vil man også ha muligheten til å spille sammen med folk som spiller DCS Black Shark, slik at man får både fixed wing og helikopter i samme mission.

 

Deilig å se flere bilder fra Flaming Cliffs 2 her inne, selv spiller jeg ikke annet om dagen :)

 

Har endel trening i å skyte meg ut jeg også, men måtte likevel dra litt på smilebåndet da du ble skutt ned av Cobraen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ta en cobra manøver så får du bremsa :grin:

 

Har akkurat kjøpt det og det ser veldig forbedret ut fra FC 1.1. Gleder meg til å komme igang. Vi skulle absolutt ha startet en diplay flight gruppe.

 

Jeg poster denne på nytt jeg for den viser hvor bra flyegenskapene er i Lock-On FC. Dette er veldig høyt nivå da.

 

http://www.youtube.com/watch?v=wsAuSm9OXRo&feature=fvw

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fint her, og kjenner meg absolutt igjen i de siste bildene. Klarte å gjøre dette Online, og han som fløy Frog'en gikk Guns Hot, og...vel. Jeg fløy noe som ligna ei tesil, og ikke en Su-33 etterpå.

 

Har ikke fått kjøpt meg FC2.0 enda, men det kommer. Venter på deler til stikke/throttle-prosjektet mitt først. Når det, og TrackIR er i boks, så er jeg definitivt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ser du heldigvis ikke har lagt ut alle mine tabber fra denne MP sessionen vår :D

 

FC2 er rått, enda råere blir det når Black Shark patchen kommer, dette er fantastisk morsomt i MP, enkelt å lage egne mission, enkelt å bytte fly inni missionet og til nå omtrent helt bugfritt i nettverk.

 

Jeg og Kalle har logga et par tre (les 6-7) timer i MP siden FC2 kom, og har enda ikke opplevd problemer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens

 

Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder jeg også, ikke så mye bra som Kalle la ut, og tilfeldigvis mest bilder av han i aksjon :)

 

ScreenShot_000.jpg

Første prøvetur, ikke lett å beregne rate of descent på final :)

 

ScreenShot_002.jpg

Take off med A-10, funnet ut at denne passer meg best, går ikke så fort i denne :)

 

ScreenShot_003.jpg

Som dere ser, blir du avslørt dersom du tar bilder

 

ScreenShot_005.jpg

Litt reparasjoner og rearming trengs av og til

 

ScreenShot_006.jpg

Hydrauliske problemer har en tendens til å påvirke styringen :)

 

ScreenShot_008.jpg

Fine effekter

 

ScreenShot_014.jpg

Litt lowflying

 

ScreenShot_016.jpg

Kalle på vei ut på RW, mens jeg dumper litt fuel på vei ut

 

ScreenShot_021.jpg

Hva vi er best til, her ved Karl Johan

 

ScreenShot_026.jpg

Kalle lander, suksessfullt, på hangarskipet

 

ScreenShot_033.jpg

Rett før den treffer, AS-14 fra Frogfooten til Kalle

 

Ett siste:

ScreenShot_039.jpg

Nydelig lys

 

Ikke like spennende dette, men håper jeg fikk vist noe av de vi gjør i helgene :)

 

Vi spiller endel sammen en kompisgjeng, hadde vært morsomt med flere, men må huske at vi er veldig seriøst useriøse, så passer ikke for stivpressede oberster ;)

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...