Karl Johan Sjøen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 SU-27T er et interessant fly. Masse rart som kan henges under vingene. Her er siktesystemet låst på en bropilar Missile awaaay ...nærmer seg... går bra dette... ...og så var det en gjentakelse av det jeg er best på i FC2... ...har masse trening etter hvert på å komme meg ut også... Jaja, får jo tid til å rekognosere litt når man henger i silken. Traff broen ser jeg. Su-33 er skummel. På en positiv måte :grin: Planen var å snike meg bak en flight på fire Su-25 fra Georgia. Gikk egentlig veldig bra. Eneste tabben (bortsett fra at jeg satt i cockpit'en) var at farten var en smuuule for høy. Her prøver jeg desperat å bremse farten. Klarte å bremse farten... ETTER jeg hadde passert flight'en. Kan sverge på jeg hørte en rå latter fra Su-25 pilotene. En av dem sendte en gave i form av en R-60 (eller R-73?). Flaming Cliffs 2 anbefales! Spesielt dersom du liker å hoppe i fallskjerm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Artig :grin: Vedlig skarpe og fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 HEHE.tøffe bilder.Artig. Er dette online simulator? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Flaming Cliffs kan spilles online ja, og etterhvert vil man også ha muligheten til å spille sammen med folk som spiller DCS Black Shark, slik at man får både fixed wing og helikopter i samme mission. Deilig å se flere bilder fra Flaming Cliffs 2 her inne, selv spiller jeg ikke annet om dagen Har endel trening i å skyte meg ut jeg også, men måtte likevel dra litt på smilebåndet da du ble skutt ned av Cobraen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tøft! Må vel nesten skaffe meg det spillet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du må ta en cobra manøver så får du bremsa :grin: Har akkurat kjøpt det og det ser veldig forbedret ut fra FC 1.1. Gleder meg til å komme igang. Vi skulle absolutt ha startet en diplay flight gruppe. Jeg poster denne på nytt jeg for den viser hvor bra flyegenskapene er i Lock-On FC. Dette er veldig høyt nivå da. http://www.youtube.com/watch?v=wsAuSm9OXRo&feature=fvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bare å løpe og kjøpe, hadde vært artig om vi kunne fått til multiplayer med endel nordmenn etterhvert Hmmm, kunne faktisk tenkt meg å være med på et display team, tror jeg hadde trengt mye trening men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mye fint her, og kjenner meg absolutt igjen i de siste bildene. Klarte å gjøre dette Online, og han som fløy Frog'en gikk Guns Hot, og...vel. Jeg fløy noe som ligna ei tesil, og ikke en Su-33 etterpå. Har ikke fått kjøpt meg FC2.0 enda, men det kommer. Venter på deler til stikke/throttle-prosjektet mitt først. Når det, og TrackIR er i boks, så er jeg definitivt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders furse Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Har faktisk Lock On, men det er så mye kanpper å forholde seg til så jeg ga opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror nesten man må investere i FC2 og TrackIR snart. Tøffe bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Har faktisk Lock On, men det er så mye kanpper å forholde seg til så jeg ga opp.Hvis det er noen trøst, så er det enda flere i FC2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Utrolig flotte bilder, og veldig artig historie du kommer med her. Stå på videre, og lykke til med hevnen mot froskeføttene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Wold Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fantastisk Liker tanken på et team nordmenn som hiver seg sammen og FÅR til noe her Hva trenger jeg? Lock On og denne tilleggspakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jepp, Lock-On og Flaming Cliffs 2 er alt du trenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hehe, ser du heldigvis ikke har lagt ut alle mine tabber fra denne MP sessionen vår FC2 er rått, enda råere blir det når Black Shark patchen kommer, dette er fantastisk morsomt i MP, enkelt å lage egne mission, enkelt å bytte fly inni missionet og til nå omtrent helt bugfritt i nettverk. Jeg og Kalle har logga et par tre (les 6-7) timer i MP siden FC2 kom, og har enda ikke opplevd problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Hei folkens Tenkte jeg skulle legge ut et par bilder jeg også, ikke så mye bra som Kalle la ut, og tilfeldigvis mest bilder av han i aksjon Første prøvetur, ikke lett å beregne rate of descent på final Take off med A-10, funnet ut at denne passer meg best, går ikke så fort i denne Som dere ser, blir du avslørt dersom du tar bilder Litt reparasjoner og rearming trengs av og til Hydrauliske problemer har en tendens til å påvirke styringen Fine effekter Litt lowflying Kalle på vei ut på RW, mens jeg dumper litt fuel på vei ut Hva vi er best til, her ved Karl Johan Kalle lander, suksessfullt, på hangarskipet Rett før den treffer, AS-14 fra Frogfooten til Kalle Ett siste: Nydelig lys Ikke like spennende dette, men håper jeg fikk vist noe av de vi gjør i helgene Vi spiller endel sammen en kompisgjeng, hadde vært morsomt med flere, men må huske at vi er veldig seriøst useriøse, så passer ikke for stivpressede oberster Snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Herlig å se at det endelig begynner å bli endel interesse for combat sims her inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har installert FC2 idag og endte opp med å bestille ny stikke, Saitek X52pro. Blir vel TrackIR etterhvert og.. skumle greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tøft. Morsomt å se bilder med litt action i også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Kule bilder! Ser endel effekter og ting som er uvant iallefall for MSFS-folk. Effekten på vannet under lavtflyging. Fuel dump effekt. Kollapset understell osv. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Audun, ta en titt på denne moden, så får du nye og bedre modeller til Su-27, A-10 og F-15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.