Tom Knudsen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 http://www.newairplane.com/747/design_highlights/ Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Nice! Boeing lager alltid noe flott Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Dette så slett ikke værst ut. Er dette er stor fremtids vision eller er flyet faktisk på tur til å bygges? Siter
Andreas_Iveland Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Ja, dette blir virkelig spennende. :cool: Siter
Mathias Næss Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Maskinen er under konstruksjon og first flight skal visstnok ikke være så langt unna. http://1.bp.blogspot.com/_2pgSqtbZECA/SwQmU8Mrq-I/AAAAAAAAAHU/qGBmqd45tU8/s1600/K64810-03.jpg Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Er litt spent på cockpiten. Det står at den vil ligne på 787/777, mens den har ny FMC og kan visst flyges på 744-type rating. Siter
Timmy Brandt Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 747-200/747-800? Bra fantasi *ironi* Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Du verden for et vingespenn! Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Skrevet 9. januar 2010 Er litt spent på cockpiten. Gå på meny, technologically advanced, flight deck, deck features Da ser du cockpiten og hvordan den blir Siter
aleksander rødland Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Tenk om vi kunne fått denne i fs i pmdg kvalitet! Hadde vært fantastisk! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Nice! Boeing lager alltid noe flottNåja, de har laget noe fint sånn som 757, men maskiner som 737 og 787 er så kjipe at man kan få brokk av mindre Siter
Sondre Nytrøen Hansen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Mester produsenten får det til IGJEN Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Et imponerende stykke arbeid. Ble fascinert av kontoret til de som styrer skuta, og LED belysningen og mulighetene det gir. Siter
Michael A B Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 Cockpiten vil være svært lik maskinen den erstatter, 747-400, med noen endringer. First flight var planlagt til 22.januar (avhengig av vær), men det ser nå ut til at dette blir skjøvet noe bakover i tid grunnet mer arbeid på maskinen for å gjøre den klar. Tre maskiner vil ta del i flight testingen. Første passasjerversjon vil vi kunne se om ca. et år. Siter
Christian Paulsen Skrevet 9. januar 2010 Skrevet 9. januar 2010 aleksander rødlandTenk om vi kunne fått denne i fs i pmdg kvalitet! Hadde vært fantastisk! Tanken streifet meg også, de har jo allerede en god grunnmodell som kunne videreutvikles og forbedres. Mye av det nye Pilot- Entertainment Systemet, som de har på første rad her (og på 787), hadde jeg virkelig likt å se i FS! Som Electronic Flightbag (EFB), Vertical Situation Display (VSD), og Airport Moving Map (AMM). I tillegg må de selvsagt svelge stoltheten og bekle den med en vær-radar. Oh well, kanskje i AS flightsim 2012, eller noe sånt... Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 10. januar 2010 Skrevet 10. januar 2010 Syns ikke den er så fryktelig pen, jeg. Fraktversjonen er pen, men syns det ser klossete ut på paxutgaven når overetasjen går nesten halve lengden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.