Tom Knudsen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nordicbet kan man jo alltid oddse litt Her er det du kan sette penger på: * Russisk rakett: 1.20 * Nordlys: 5.00 * Meteor: 8.00 * Svensk rakett: 10.00 * Norsk rakett: 10.00 * Rakett fra en annen nasjon: 25.00 * Julenissen: 100.00 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Martin: tja, det høres vel logisk ut. Vel, det var UFO-spenningen for denne gang Tom: haha, det skulle vært høyere odds på nissen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Rønning Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tom: er nok fordi Obama kommer i morgen, enten skulle de bare tøffe seg eller så skulle de teste at rakettene virker til Obama kommer i morgen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg synes ikke det virker logisk å forklare måten den mørke flekken utvider seg på slik. Flekken utvider seg symmetrisk over alt. Flekken utvider seg også mye raskere enn spiralen trekker utover, hvis du skjønne hva jeg mener. Og hvordan kan den store, blå stripen forklares? Jeg har sett mislykkede raketter spinne flere ganger, på video, og jeg har aldri sett noen spinne så symmetrisk. For meg ser det ut som rakettens normale spinn langs lengdeaksen gradvis har forskjøvet seg så raketten skrur mer og mer til den til slutt ligger nesten på tvers av fartsretningen. Dermed blir eksosen en konisk spiralsky. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 var vitne til dette jeg å i morges rundt 07.55 eller noe slikt, ble sittende å se på dette å gni meg i øynene(nettopp stått opp) å lurte rett å slett på om jeg var blitt steine gal^^ fortalte ikke til noen før jeg leste at det var flere som hadde sett det samme^^ ja man kan jo begynne å lure når man sitter å drikker kaffe klokken 07.55 å det begynner å snurre en spiral midt på himmeln i blå/hvite farger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Slapp av Espen,du er IKKE gal. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Siste nytt - det var INGEN rakett! Et MISSIL derimot... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Tja, når du ser hvor mye kontroll russerne hadde over "missilet", ville jeg heller kalle det en rakett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Erlend: ja, jeg skjønner poenget Jeg stusset bare over at spinningen var vel symmetrisk ift. vanlig. Jeg synes det virker lite sannsynlig at en rakett skal kunne spinne ukontrollert så symmetrisk. Spesielt mtp. faktorer som vind, redusert vekt ettersom drivstoffet forbrennes gjennom de 2-3 minuttene... Men vgs-fysikk er ikke på rakettforskernivå per i dag, så det er mulig jeg tar feil :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Folka på paranormal(paranoid?).no har begynt å spekulere: http://www.paranormal.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?f=33&t=20518&st=0&sk=t&sd=a&start=0 Blir oppgitt :tired: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Denne ble jeg oppgitt av! (fant den via linken din, Erlend) http://najs.no/2009/12/09/lhc-creates-light-phenomena-in-norway/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Folka på paranormal(paranoid?).no har begynt å spekulere:http://www.paranormal.no/forum/phpbb3/vi...d=a&start=0 Blir oppgitt Paranormal.no er knall, "åh vi har støv på linsa vår, det er sikkert et spøkelse" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven erik johne Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 He, hvis noe uforklari skjer så trur det er fra LHC eller ett varsel om dommedagen er nær for de som trur det som ska skje 2012 eller ufo eller noe paranormal for eksempel de "paranoide" folka på paranormal.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.