Gå til innhold

På NRK i kveld 19.55


Gjest Geir-Finstad

Anbefalte innlegg

Ja revers på finalen så litt tvilsomt ut... men trenger det du ser på TV å stemme med rekkefølgen ting ble gjort i virkeligheten når de filma 1,5 uke før sendetid? Kanskje ikke siden de filmer med flere kameraer og klipper og fortkorter før sending ;)

 

Men ... "Affirm" som svar på om de var klare burde være nok til å få forumfolket her til å skjønne at det ikke var noen tvil ;)

 

Hun har ATPL-teorien og er i gang med alt det andre praktiske. Husker ikke i farten hvor langt på vei hun er i programmet. Tror ME og IR er next.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg må helt ærlig si at jeg tvilte litt, da jeg hørte Sinkrate Sinkrate, samt at de plasserte den ganske godt til venstre, men med likhet med Torje stussa jeg litt når hun snakka fort og riktig på slutten. (Hvem var ATC? Henta lydklip eller?)

 

La ikke merke til det med Reverse... (etter å ha sett på klippet på nett så ser jeg tydelig at i det reverse blir satt så sier høydemåler ca 700fot)

 

 

 

Andreas: Excatly. Det jeg egentlig skrev her først får FF knela. Det ar hun er pilot trenger ikke bety at hu flyr 737 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever simen til Ivar fremdeles?

syns de gjorde en overbevisende jobb helt til hun plutselig dro i reverserne på final der

 

he he, den så jeg også, tydeligvis ikke en 737 pilot, men fikk vi egentlig vite hva slags pilot hun var?

 

Ps. Kjente igjen simmen med en gang jeg også, har flydd den et god del timer så det skal ikke så mye til, Nice Ivar..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Members

Heisann, hehe.

 

Kan garantere dere at jentene gjorde en kjempeflott jobb med å lande 737en. Men desverre så har Nrk klippet og limt litt, så det med reversene på 700ft var noe som ikke skjedde.

 

Men kun 2% av titterne er i stand til å se det, og de fleste av de er vel her på forumet, hehe.

 

Det var også en kjempemorsom opplevelse og få være med Nrk og jobbe med dette opplegget. Derfor litt lite posting fra min side i sommer da jeg har jobbet knallhardt mot dette her.

 

Disse to jentene kommer til å fly mange av dere i fremtiden forhåpentligvis. De var kjempehyggelige og målbevisste. Ønsker de til lykke med resten av utdannelsen og karrieren fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...