Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. august 2009 Premium Medlem Del Skrevet 6. august 2009 Har merket tydelig framgang i skvadronstjenesten, og jeg får nå starte samtidig som de andre gutta. Ikke det at jeg klarer å holde følge på HELE toktet, og ikke har jeg snøring på navigeringen heller, men jeg har påvirket krigens utgang med å forstyrre store deler av fiendens luftstyrker, som stadig oftere må avse en masse fly for å skyte meg ned............ ...og nå har skvadronsskjefen lovt at jeg skulle få spise inne i samme teltet som de andre flyverne . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Å det vannet der vil jeg ha i FS også... Fy flate for noe flotte bilder du blar opp idag Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvilken sim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 det er Rise of flight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nais Ernst! Nå er jeg virkelig bekymret over at det tynnes drastisk i hangaren din.Er det mye gammel skrammel som skal vekk? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2009 Takkeråbukker folkens . Nais Ernst!Nå er jeg virkelig bekymret over at det tynnes drastisk i hangaren din.Er det mye gammel skrammel som skal vekk? Ingen fare, det pøses ut med tusenvis av nye fly til fronten, mye mer enn de klarer å skaffe piloter til, så her blir jeg ikke arbeidslaus på ei stund :grin: . Å det vannet der vil jeg ha i FS også... Ja Steinar, det er lekkert !! , men det er resten av landskapet også. Jo nærmere man kommer jo flere detaljer dukker opp. Lander man på et jorde vaier gresset i vinden . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Råflott Ernst... Artig å se progresjonen din når det kommer til landinger: "Lande sideveis?" Nei, det gikk ikke? "Lande opp ned?" Nei, det gikk ikke helt, men en "landing you can walk away from" "Prøve en gang til opp ned" Nei, bakken er fortsatt alt for hard "Prøve opp ned i vann, kanskje ikke så hardt der" Nei, litt for blødt "Prøve å lande med hjulene ned" Se der ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Er du sikker på at Ernst er fremst på det siste bildet, Arild? :grin: Dette så jo nesten morsomt ut. Dette må du vise meg før du flytter til østen (Den var også til Arild). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Man blir aldri skuffa når man går inn på en av Ernst sine tråder. Dette var ikke noe unntak. Vakkert, rått og actionfylt. Keep them coming, Ernst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2009 Hjertelig, hjertelig. Råflott Ernst... Artig å se progresjonen din når det kommer til landinger: "Lande sideveis?" Nei, det gikk ikke? "Lande opp ned?" Nei, det gikk ikke helt, men en "landing you can walk away from" "Prøve en gang til opp ned" Nei, bakken er fortsatt alt for hard "Prøve opp ned i vann, kanskje ikke så hardt der" Nei, litt for blødt "Prøve å lande med hjulene ned" Se der ja! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Er du sikker på at Ernst er fremst på det siste bildet, Arild? Det har du helt rett i, det er nok meg som ligger i bakgrunnen og skjærer tenner og seletøy :mad: Men det er lenge siden jeg synes det var SÅÅÅ gøy å bli skutt ned :grin: . Man blir aldri skuffa når man går inn på en av Ernst sine tråder. Dette var ikke noe unntak. Vakkert, rått og actionfylt. :blush: Og det kom fra DA MAN, MISTER SCREENSHOT!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Helt utrolige bilder. Sånt kan man nesten få en halvfeit av :grin: Denne simmen skal inn på min maskin ved neste lønning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Kainn du innst inni grønnskodden tykjeræva se tæll å poste meir ta den dærr forbainna mannskiten :grin: :grin: Steike flotte bilder Ernst Du leverar og leverar.. Enig med Stian her.. Pøs på, pøs på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Dæven! Dette var bra bilder! Det spørs hvor lenge jeg greier å ikke teste ut denne simmen...hehe Det er nok bare å begynne å rydde plass på HD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2009 He he, takk til dere sist ankomne, synes språket tar seg kraftig opp her inne :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Noen som vet om man kan bruke vanlig CH yoke på dette, og Saitek rudders? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. august 2009 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2009 Yess, den tar det meste av slikt, TracIr (anbefales) og kan programmeres/tilpasses tastatur etter egne ønsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.