Gå til innhold

Nytt scenery på vei


Anbefalte innlegg

Ble ikke slått av noe som helst da jeg ikke er lokalkjent. Ja det kan ligne på Sola, men en skal være klar over at Jæren er ikke så flat som man tror. Men uansett håper jeg det ER Sola. Så slipper jeg å tenke mer på ground scenery i det området :grin:

 

PS: Husk at dette er FOTO scenery. Et raskt søk på Google Maps eller Norgeibilder vil avsløre sannheten. Eller: Man ender opp i et annet land enn forventet :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en produksjon du har altså. Tar av meg hatten ( som jeg forøvrig ikke har) for den energien du viser.

En ting jeg lurer på Bjørn er hvorfor alle hustakene er av mer eksotisk art? Er dette noe som ligger i software du benytter deg av og om så er finnes det løsninger for å få dem mer "hjemlige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Klitmøller?

 

Lurte også på hvorfor disse spesielle takene/husene som også er å finne på Kjeller seneryet. Noen som hvet om det finnes litt mere nordiske "replasement" hus til FSX autogen?

 

Ellers kjempejobb du gjør her!

 

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men så er det det med å finne riktig hus da for navnene er jo vannvittig rare :P

 

Edit* Uff da må jeg bytte alle husene manuelt da.. Programmet støtter visst ikke å endre det du allerede har gjort ser det ut som..

 

edit2* Bedre nå? Resten av husene lir liksom afrikanske eller rundt middelhavet osv.. Dette er fra "Øst Amerika" kan prøve fra Nord Amerika også.. :)

2009-5-5_17-2-44-286.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takene ser mye bedre ut nå ja!!!

 

Er vel kanskje noen her på forumet som vet om hvordan man kan endre autogen "hustypen"? Eller hvordan endre eksisterende textur på husene?

Ville vel også fungere å rename hustekstur filer til det eksisterende filnavnet du har brukt, om man finner hus med mere scandinavisk utseende?

 

Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...