Gå til innhold

Norwegian Eagles is going LONG HAUL!


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Norwegian_eagles_small.jpg

 

Hei igjen, og takk for sist følgesvenner!

 

Det er en stund siden sist Norwegian Eagles tur, så nå er det absolutt på tide å få luft under vingene igjen! Denne gang har vi bestemt oss for at Long Haul skal være temaet, vi skal bokstavelig besøke byer i øst, sør og vest. I tillegg til langturene skal vi forsøke å få lagt inn en liten lokal tur, fortrinnsvis VFR, slik at vi blir litt bedre kjent med natur og kultur.

 

Det som er spessielt denne sessongen av Norwegian Eagles er at DU har muligheten til å avgjøre HVOR vi skal fly! Både jeg og de øvrige pilotene er derfor avhengige av at du avlegger en stemme ved å legge igjen din mening i denne posten. Piloter som vet de ikke har anledning til å delta, eller bare har lyst til å stemme.. Bes vente til neste stortingsvalg.. Stemmer fra faste deltakere vil selvfølgelig bli lagt stor vekt på! Snitt på en tur vil ligge på ca. 10 timer. Ta derfor med om dere ønsker avgang tidlig på morgenen, formiddag, ettermiddag, kveld eller natt.

 

Velkommen til Norwegian Eagles LONG HAUL!

 

WBD_world-map.jpg

 

 

Kandidater EAST-BOUND:


  • Hongkong (KaiTak VHHX), Kina
  • Osaka (Kansai RJBB), Japan
  • Tokyo (Narita RJAA), Japan

Kandidater SOUTH-BOUND:

  • Cape Town (Cape Town Intl. FACT), Sør-Afrika
  • Sint Maarten (Sint Maarten TNCM), Nederland, koloni
  • Rio de Janeiro (Antônio Carlos Jobim Intl. SBGL), Brasil

Kandidater WEST-BOUND:

  • Havana (Jose Marti Intl. MUHA), Cuba
  • New York (Flyplass bestemmes senere), USA
  • Miami (Miami Intl. KMIA), USA
  • Las Vegas (Mc. Carran Intl KLAS), USA
  • Vancouver (Vancouver Intl. CYVR), Canada
  • Juneau, Alaska (Juneau Intl. PAJN), USA

VALGET ER DITT!

:grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrukket avgangs/annkomsttid avhenger av dagen i uken. Jeg regner med at vi snakker om søndag, så for en 10-timers tur er foretrukket avgang ca. kl. 10:00-11:00.

(Og dersom jeg ikke har mulighet til å være med grunnet tider og slikt, så vil jeg prøve å støtte opp som ATC)

 

Flyplasser;

Tokya/Narita (RJAA)

Saint Marteen (TNCM)

Juneau, Alaska (PANJ)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest rett moro ut dette Ivar. Kunne godt tenka meg å blitt med. Men må sjå det ann på jobb og slikt. Men sett eit tidspunkt så er eg med om eg får tid :-)

 

Destinasjon: Eg tykkjer Juneau høyrest gøyalt ut. Evt så kan me jo fly til St. Maartens slik som andre har foreslått.

 

eller me kan slå på stortromma og fly til Hawaii med ein liten stopp i San Fransisco for fueling for dei som ikkje har nok rekkevidde til non-stop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...