Gå til innhold

Departing Heathrow (EGLL)


Anbefalte innlegg

Takk til dere begge..

 

Mulig jeg misforstå men om du tror dette er redigert så er det feil :)

 

Dette er noe av det beste jeg har sett av PMDG737 uten at de er overredigert. smile

 

Grafikken er en modifisert ENB, AS, FE3 og Aerosoft Heathrow PRO

 

Hardware:

 

Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB Skjermkort

PCIe 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDTV, HDCP

 

Asus P5Q PRO, P45, Socket-775 Hovedkort

 

Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz, Boxed

6MB cache, 1333MHz, 45nm, S775, m\\vifte

 

Kingston HyperX 1024MB DDR2 PC8500

1024MB x 4, 1066MHz, CL5, "5-5-5-15"

 

Sistnevnte er det forøvrig 1stk 2GB modul og 2stk 1gb

 

Alt med Windows XP SP2 - Kun SP2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Hva er ENB, AS og FE3?

 

Hei, skal forklare

 

1. ENB

 

- ENB Series er en modifikasjon for ATI kort primært hvor man får Lightbloom i FS2004 på lik linje som FSX har i dag. Dette gjøres ved å implementere ENB Prosjektet inn i fs9 via den modul og en konfig fil i root katalogen til fs. Dette gir en HDR ( High Dynamic Range ) effekt i fs som gjør det hele mye mer realistisk etter min mening å dømme. Man har her også en mulighet til å tilføre en depth of field også samt motion blur i fs, sistnevnte to ting synes jeg ikke passer så jeg har modifisert denne til mitt eget bruk og er godt fornøyd med dette. Har ikke lagt merke til store fps tap heller, men må sjekket dette neste gang jeg formaterer maskinen min for ny reinstallasjon.

 

2. AS

 

- Active Sky 6.5 Enkelt å greit.

 

3. FE3

 

- Flight Environment 3 Enkelt å greit.

 

 

Så er alt annet som man ikke ser bakt inn i mitt nyeste prosjekt som heter " Secret Guide " som til nå kun har vært tilgjengelig for Cockpit Home bilders i UK og USA.

 

( Jobber med den sistnevnte enda )

 

Utover dette så er det ikke mye hokus pokus, bare resizet i CS4

 

 

ENB Series kan finnes her

 

Forum artikkel

http://www.flightsimworld.com/forums/index.php?showtopic=146801

 

Filer du trenger

http://boris-vorontsov.narod.ru/download_en.htm

- Du må laste ned

 

[font:Arial Black]GTA San Andreas beta v0.075s - special build for SAMP R3, fixes some artifacts only. Newest effects will be added later.[/font]

 

Min konfig for ENB vil komme i TKSG09 forhåpentligvis litt ut på våren.

 

Selv om det er litt siden husker jeg mange flotte bilder fra deg Tom, men dette er definitivt blandt de aller flotteste jeg har sett fra deg!

 

Takk for det Halvdan

 

#4!!! whistle

 

Så du sier det at disse bildene er overhodet ikke redigerte?

 

Dessverre nei, kun resizet og laste opp på mitt domene.

 

Tom Knudsen!!! Når slapp du ut av FS-fengslet? grin

 

Til jul og hvor en god jul det ble :)

 

PS..

 

Takk til alle dere andre også...

 

(Om noen ikke ser bildene nå så er det pga av at domene mitt er nede for service)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- ENB Series er en modifikasjon for ATI kort primært hvor man får Lightbloom i FS2004 på lik linje som FSX har i dag. Dette gjøres ved å implementere ENB Prosjektet inn i fs9 via den modul og en konfig fil i root katalogen til fs. Dette gir en HDR ( High Dynamic Range ) effekt i fs som gjør det hele mye mer realistisk etter min mening å dømme. Man har her også en mulighet til å tilføre en depth of field også samt motion blur i fs' date=' sistnevnte to ting synes jeg ikke passer så jeg har modifisert denne til mitt eget bruk og er godt fornøyd med dette. Har ikke lagt merke til store fps tap heller, men må sjekket dette neste gang jeg formaterer maskinen min for ny reinstallasjon.

[/quote']

 

Jaok, men hvordan kan jeg få til det samme? dette var utrolig tøft;) hvordan og hva må jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...