Tord Øvrebotten Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hei! Begynner å bli en temmelig god stund siden jeg postet noen flysim bilder her. Tenkte jeg skulle slå til med 12 stykker i kveld. Begynner med Captain Sim 757 Freighter under take-off. I midten en liten tass; BAe ATP. Og til slutt runder vi av med en liten flytur fra Bergen til Stansted med NAS 737-800. Håper dere liker utvalget! DHL 757-F: BAe ATP: Norwegian 737-800: Ha en fortsatt fin kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Flotte bilder fra spennende vinkler! :grin: Jeg må si jeg faller mer og mer for CS sin flotte 757! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har laget en liten paint til ATP, en som er lagd på tja 3-4 timer, må si jeg ble fornøyd med resultatet av den! Den er til West Air Sweden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Steike Kim Ruben, ikke en eneste kommentar på bildene.. :grin: Aner jeg en dunst av egosime, kompis? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Glemte meg litt av der! Forresten flotte bilder Tord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. november 2008 Premium Medlem Del Skrevet 28. november 2008 Sabla fine bilder, med høy realismefaktor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Steike så flotte bilder.. Oser av stemning på mange av bildene Hva bruker du for Ai traffikken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Utrolig bra bilder, med en dash annerledes vinkler:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 Hei! Takk for tilbakemeldingene! Har du et bilde av den painten Kim Ruben? Hvilken reg brukte du? Hadde vert litt artig å få flydd SE-LGZ, MAI og MAJ. Siden jeg har jobbet en del rundt disse flyene. Til AI-trafikken bruker jeg World of AI. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christopher herregården Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Bruker jo ikke kommentere her inne på bilder men de her var jo kjempe fine! Hvor fikk du tak i den ATPen? /C Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Igjen kan jeg rakke ned på cs 757 :grin: hvilken motor er det som står på her mon tro? Ser det er RR ikonet,men det ser ut som en krysning av PW og RR. :grin: RB211 motorene ser IKKE sånn ut. Men fine bilder uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ingen grunn til å rakke ned på CS. Det stemmer at det ikke ser ut som den vanlige RR-motoren, men CS har modellert helt riktig de! DHL 757 RR Utrolig lekre bilder, Tord, imponerende skarpe! Må riktignok innrømme at jeg syns DHL sitt nåværende gule og røde livery er direkte stygt, og det ser ikke bedre ut når motorene er hvite. Virker billig og uferdig... Må si det gamle røde og hvite liveryet ser mye penere ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ingen grunn til å rakke ned på CS. Det stemmer at det ikke ser ut som den vanlige RR-motoren' date=' men CS har modellert helt riktig de! DHL 757 RR Utrolig lekre bilder, Tord, imponerende skarpe! Må riktignok innrømme at jeg syns DHL sitt nåværende gule og røde livery er direkte stygt, og det ser ikke bedre ut når motorene er hvite. Virker billig og uferdig... Må si det gamle røde og hvite liveryet ser mye penere ut! Jøss,jeg har ikke sett de rr motorene slik.jeje.my bad... som du sier riktig modellert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg må si at Lars-Petter har rett når vi først pirker.. det er en liten utbuling.. selv liker jeg best PSS' 757 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg må si at Lars-Petter har rett når vi først pirker.. det er en liten utbuling.. selv liker jeg best PSS' 757 :grin: Sånn ser de ut til meg i PSS757 allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Sannes Riiser Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Ja, og sånn er de på CS sine andre RR-modeller også, unntatt på DHL sine 757, hvor det altså er noen litt andre RR-motorer, også i virkeligheten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 jojo.. men riktig nok trenger vi ikke krangle om hvem sin modell som er best - så lenge vi er enige om at det finnes ikke noe vakrere enn en 757 med winglet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Andersen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 jojo.. men riktig nok trenger vi ikke krangle om hvem sin modell som er best - så lenge vi er enige om at det finnes ikke noe vakrere enn en 757 med winglet! Jo l-1011-500 :blush: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Lyving er feigt :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Øvrebotten Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Måtte nesten rote litt rundt å undersøke det med motorene selv. Og det ser ut som CS har moddellert riktig. ATPen fikk jeg tak i hos Blue Sky Mine Productions Ellers takk for kommentarene. Er ganske fornøyd med simmen nå etterhvert. Med tanke på at ingen av bildene er redigert. Utenom croping, og det øverste bildet er tatt en ørliten tanke opp i lysstyrke. Nå lukter det Flightsim nå! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei Tord! jeg har jobbet en del rundt SE-LPX, SE-LNX, SE-LGY og SE-MAR pluss SE-DUY og SE-DUX. Jeg har brukt SE-LNX i denne painten. Skal se om jeg ikke får lagt opp et par bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Veldig, veldig vakre bilder Tord! Dette var spa for slitne øyne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.