Vidar Aron Røsand Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Aftenposten skriver idag at den første nye Hercules'en kommer til ENGM imorra. Sitat fra Aftenposten "Men først blir det flystevne av uvanlig sort på Gardermoen, der et av de gamle skal fly sammen med det nye" Dette er det sikkert noen av dere dyktige forografer her inne som kan forevige dette og ikke minst legge ut bildene her så vi som ikke kommer oss ditt får glede av det. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Og tilby store kopier av bilene i rammer på fsshoppen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som veit når på dagen det er? Hadde vært litt kjekt å vite hvis jeg skal ta bilder av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Næss Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som veit når på dagen det er? Hadde vært litt kjekt å vite hvis jeg skal ta bilder av det 11:40 Generalinspektøren for Luftforsvaret (GIL) ønsker velkommen 11:45 Formell overlevering ved sjef Forsvarets logistikkorganisasjon (FLO) og taler av Sjef FLO og GIL 12:00 Dåp av flyet ved Forsvarsministeren 12:10 Taler fra Lockheed Martin og amerikanske ambassade 12:30 Offisielt bilde, fotografering, intervju 12:45 Jomfrutur med nye Hercules C-130J 13:10 Overflygning Gardermoen flystasjon 14:10 Landing (liste ærlig og redelig stjælt fra plastbyggesettforumet, der det også er et par bildeserier av frøkna fra før helga) Men kjerra har da vært her i flere dager allerede, kom på torsdag kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Aron Røsand Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Så ikke at det stod noe klokkeslett i avisa. Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som har tenkt seg dit? Er det verdt turen, eller må man være "innenfor gjerdet" for å få noe glede av det som skjer? Tror ikke jeg gidder å dra dit hvis alt jeg får med meg er én lowpass, for å si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Kjetil Dahl Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Om det er verdt turen vet man vel ikke før det hele er over :crazy: , men har nå tenkt å ta en tur sånn for sikkerhets skyld. TK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 De flyr over oslo kl. 14.00 - 14.30 ifølge VG C-130 i formasjon over Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik - C Varvik Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Skal del være så mye taler og greier, men samtidig stengt for de som kan være interressert i slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Her er et foreløpig bilde! Dette er flyet ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Tror ikke jeg får sett dette flyet over Oslo i dag! Hadde vært helt rått å sett (og hørt) en slik formasjon! Jeg håper noen noen vil vise medlidenhet og ta noen bilder (video) av formasjonen når den flyr over Oslo. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Grun Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kom 2 Hercules og 3 F-16 over leiligheten her (midt i Oslo) for ca 10-20 min siden. Noen som fikk tatt noen bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Hjelset Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Som terminal assistent for luftforsvaret på Gardermoen, fikk jeg beste plass under denne anledningen! Var med på hele dåpssermonien og har til og med testet kapteinsetet på denne nye maskinen Den er skikkelig vakker! Flyet er akkurat ferdig med sin 45 minutters offisielle jomfrutur og står nå på militær side på OSL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var på vollen å foreviget eventen. Bilder postes i kveld S A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Paulsen Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kom 2 Hercules og 3 F-16 over leiligheten her (midt i Oslo) for ca 10-20 min siden. Noen som fikk tatt noen bilder? Ja det er jo typisk' date=' jeg hadde lyst å se dette over Oslo, og fikk rasket med meg kamera++ til orkesterplass over Oslo by. Ser av ditt innlegg at jeg kom 5-10 minutter for sent... Bonus får være en oppdatering på Holmenkollen hoppbakke: [img']http://i459.photobucket.com/albums/qq320/kurt-koi/030800x600.jpg[/img] Ikke rare greien igjen der gitt... Men, men, det er sikker nok av andre som fikk filmet begivenhetene over byen i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 jeg fikk heldigvis med meg fomrmasjonen når den paserte OSL påtur nordover, og ikke lenge etterpå kom den nye fuggelln ensomt tilbake. Fikk GO tid til å nyte synet ifra Maura sentrum der jeg jobbet med å legge trekkerør idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Her ern http://www.abctv.no/node/3114 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Ruud Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette kunne vel kanskje ha vært noe for VNoAF også å gjennomføre på Vatsim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.