Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. september 2008 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2008 Normalt postes bare vellykkede bilder fra perfekte flyturer . Men sannheten er jo at det ligger mange vrak i kjølvannet ( kondensstripa...) av enkelte turer, og FSX byr på mange morsomme små pussigheter underveis. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Warnes Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 :) Artig, her var det mye som viser at det ikke alltid er 'as real as it gets' LOL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Luiggi Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Bilene var morsomme, men hvilket fly er det som har 4-5 stk i cockpit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Guppyen tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 :grin: :grin: :grin: :grin: ....Nå fikk jeg meg en god latter!! Joda, har sett slike ting fra tid til annen. Ellers så er flyet med 4-5 stk i cockpit trolig Accusim sin Stratocruiser.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 :grin: Kunne nesten tro selveste Salvatore Dali hadde sluppet seg løs meg sine aerofobiske mareritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 når ble starfigteren sjøfly ? :grin: morsomt dette her, må vell være en modifisert Starfighter. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai.R.Haugen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 HAHAHA!ARTIGE bilder :grin: Bare post i vei!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Hehe!Her har vi hytta til Ernie..Med innbygd simulator :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 :grin: :grin: :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Tyske 109'en tar sjangser ja :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 :grin: Bilde nr 7 er jo til og le seg skakk ihjel av. Semitrailer og noen biler,i en "dive of death",som fspassenger kaller det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Jeg har opplevd det samme som på det ene bildet. Det med vannflyet, og trærene uti vannet. Ble litt forundret :grin: Mye rart her ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. september 2008 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. september 2008 Takkeråbukker folkens. Joda, "hytta mi" er cockpit på Stratoceuiser, forlatt i Beiarn-traktene etter en trøblete take off. Starfighter`n havnet i sjøen etter at jeg ble tom for fuel under innflyvning. Den fløt lenge nok til at jeg kom meg over i gummibåten...... Den salvadoriske brua er ett eller annet sted i Australia (er vel stengt nå). Hadde levert noen kenguruer i nærheten, og var midt i take off, da det plutselig haglet med kjøretøy fra oven. LEGO-flyet er BAe Hawk, før innstalasjonen var godkjent :crazy: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.