Gå til innhold

Luftig konfirmasjonsgave


Rune Koppen

Anbefalte innlegg

Ikke mye man skal gjøre her inne uten kommentarer nei.

Sånn er livet.Bedre med en gang for mye en aldrig noe :D

Syns ikke du skal ta det så tungt jeg altså' date=' den andre tråden har overskriften [b']rb.no[/b], så hvordan du eller noen andre skulle få noe fornuftig ut av det vet ikke jeg.

 

Men fin komfirmasjonsgave var det uansett.

Kan hvem som helst øvelseskjøre med fly?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye man skal gjøre her inne uten kommentarer nei.

Sånn er livet.Bedre med en gang for mye en aldrig noe :D

Syns ikke du skal ta det så tungt jeg altså' date=' den andre tråden har overskriften [b']rb.no[/b], så hvordan du eller noen andre skulle få noe fornuftig ut av det vet ikke jeg.

 

Men fin komfirmasjonsgave var det uansett.

Kan hvem som helst øvelseskjøre med fly?

 

Alle over 15 år kan ta flytimer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg fikk 2 flytimer med instruktør til konf. min. Det var morsomt ass. Christian, det er bare å oppsøke nærmeste flyklubb og spørre om en time med instruktør. Prisen er på rundt 1300.- avhengig av drivstoff og hvor mye instruktøren tar i timen :grin: [/quote'] Pâ klubben pâ Corsica der jeg tar timer er timeprisen avhengig kun pâ bensinprisen. Jeg betalte 80 euro for 1 og en halv time.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye man skal gjøre her inne uten kommentarer nei.

Sånn er livet.Bedre med en gang for mye en aldrig noe :D

Syns ikke du skal ta det så tungt jeg altså' date=' den andre tråden har overskriften [b']rb.no[/b], så hvordan du eller noen andre skulle få noe fornuftig ut av det vet ikke jeg.

 

Men fin komfirmasjonsgave var det uansett.

Kan hvem som helst øvelseskjøre med fly?

 

Alle over 15 år kan ta flytimer.

Feil.

Som 15 åring kan du starte med teorien, og som 16 åring kan du ta flytimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som var den lure onkelen :grin: og fikk gleden av å overraske nevøen min. Han har vært flyinteressert i flere år nå og er sikkert inne på simmen sin mer enn jeg rekker å være.

Jeg hentet han og vi kjørte mot Hvam og "skulle" kjøre E6 mot Elverum hvor de hadde Fly-in på Starmoen, men istedet for E6 kjørte vi mot Kjeller (fortalte han vi skulle kjøre sammen med en fra Lillestrøm oppover) og inn på småflyparkeringen. Der sa jeg til han, "ta med deg sekken, vi skal ut og fly!! Svar: "Tuller du eller?? ER DET SANT?"

Var bare SÅ morsomt å se uttrykket hans da!

 

Jeg var ute og fløy i begynnelsen av juni med den samme piloten da jeg hadde vunnet en gratis tur. Vinnertur over Oslo Det var denne piloten som foreslo Komplottet da jeg nevnte at nevøen min og jeg hadde tenkt oss til Starmoen dagen før konfirmasjonen hans.

 

Her er mer info, ihverfall i form av en lysbildeserie fra turen: Luftig konfirmasjonsgave

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...