Gå til innhold

Min første vellykket tur med PMDG 737-800/900


Erik Karlsen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat gjennomført min første vellykket tur med PMDG.

Turen gikk fra ENVA-ENBR offline uten atc.

Jeg vil da takke Tommy som lærte med pmdg.

 

Har et spørsmål til slutt.

Hvilke flyplasser i Norge for ned 737-800/900.

 

Ps: alle pilotene på vatsim. Se opp for en flygene kråke :)

Nå blir det vatsim på meg også

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største flyet jeg har sett på kvernberget i senere tid er vel en Airbus A320, største som noengang har vert der er en 757-200, men de vanlige besøkende her er Fokker 50 og 737-600/700.

 

Gratulerer med fullført flight forresten :) når du kan å operere pmdg 737-serien så er det ikke så vanskelig å fly pmdg's 747 heller, level D 767 er også ganske lik i systemene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er også en lille forskel på motorene afhængigt af motortypen:

 

737-800 - Two 107.6kN (24,200lb) CFM56-7B24s, or two 121.4kN (27,300lb) CFM56-7B27s on high gross weight versions.

 

737-900 - Two 117kN (26,300lb) CFM56-7B26s, or 121.4kN (27,300lb) or 121.4kN (27,300lb) CFM56-7B27s in high gross weight versions.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eivind Oterhals
De fleste mellomstore flyplasser som: Tromsø' date=' Evenes, Alta, Lakselv, Kirkenes, Kristiansand Kjevik, Kristiansund Kvernberget, Stavanger Sola, Sandefjord Torp, Moss Rygge, Bergen Flesland, Ålesund Vigra, Trondheim Værnes kan ta ned Boeing 737-800 og 900 [/quote']

 

Du glemte Molde Årø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
De fleste mellomstore flyplasser som: Tromsø' date=' Evenes, Alta, Lakselv, Kirkenes, Kristiansand Kjevik, Kristiansund Kvernberget, Stavanger Sola, Sandefjord Torp, Moss Rygge, Bergen Flesland, Ålesund Vigra, Trondheim Værnes kan ta ned Boeing 737-800 og 900 [/quote']

 

Du glemte Molde Årø ;)

...og Bodø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mellomstore flyplasser som: Tromsø' date=' Evenes, Alta, Lakselv, Kirkenes, Kristiansand Kjevik, Kristiansund Kvernberget, Stavanger Sola, Sandefjord Torp, Moss Rygge, Bergen Flesland, Ålesund Vigra, Trondheim Værnes kan ta ned Boeing 737-800 og 900(B737-900 brukes ikke i Norge) [/quote']

Stemmer dette. Spottet senest i går en Star Alliance 737-883 på Vigra.

Har den på brikke og alt :) Skal få lagt ut i løpet av onsdag (da kommer ny pc-en min, og adobe CS3-pakken vil bli installert med en gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...