Gå til innhold

GIFT over Norge... Kondenstriper... Kriminelt!


Hans Fredrik Sunde

Anbefalte innlegg

I henhold til organisasjonen skal denne type ”oppdrag” ha startet i USA i løpet av 90-årene og i Norge ca. år 2004.
På ettermiddagen skal hele himmelhvelvingen ha vært dekket av et gråblekt slør og solen skal etter sigende ha hatt vanskelig for å slippe igjennom(!).

 

Jeg er da rimelig sikker på at skytypen cirrostratus eksisterte i Norge før 2004 også?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk på YouTube etter chemtrails, 8640 treff!

 

Jeg siterer fra den øverste videoen:

The sky is under aerial assault!! Someone is spraying something on a regular basis in the skies above Austin, Texas and elsewhere. I captured this video footage myself. I am not putting you on!! Chemtrails are real!!

 

 

Vi kan ikke gjøre annet enn å le... :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er faktisk ikkje noko å le av.

Eg har fleire gonger observert fly over vestlandet der kondensstripa forsvinn i løpet av kort tid, slik som den skal.

Men på dei same dagane har eg ofte også sett fly der kondensstripa har ein tendens til å henge i fleire timar og på ein måtte speiar seg ut over himmelen slik at den til slutt forsvinn likevell.

 

Flya er får høgt til at det går an å sjå kva type det er, men har også lagt merke til at flya med kondensstriper som heng lenge, ofte tar merkeleg brå svingar, noko som eg tvilar eit vanleg passasjerfly tar midt i cruisen.

 

Dei fleste flya eg har observert ser det ut som dei har 4 motorar, flyr på omtrent same høgda, og dei er ikkje langt nok frå kvarandre at forskjellen i kondensstripene kan ha noko med vær og trykk å gjera.

 

Eg veit så klart ikkje om det er gift eller ikkje, men litt mistenkjeleg er det, ser ikkje bort i frå at det er eit eller anna litt suspekt i drivstoffet som kanskje ikkje burde vera der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe å le av.

Hvor lenge en contrail er synlig avhenger av fuktighet, temperatur og vind. På grunn av vind kan de også innta mange forskjellige former.

 

Brå svinger i lufta kan f.eks komme fra et jagerfly. Du burde sett hvordan himmelen over og rundt Andøya ser ut under en NATO øvelse.

EDIT: Det som ser ut som brå svinger fra bakken er nødvendigvise ikke så veldig bråe i 30000 fot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brå svinger i lufta kan f.eks komme fra et jagerfly. Du burde sett hvordan himmelen over og rundt Andøya ser ut under en NATO øvelse.
Ser veldig stilig ut akkuatt det. Under tigermeet i høst var de å fløy over her, det var ikke en bit av himmelen som ikke hadde contrails på kryss og tvers :grin:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjå denne:

iIAWWL4HQDg

 

Og denne då:

qc0TWVtozio

 

Er langt frå sikkert at det er giftig, men om det for eksempel er små bitar aluminium får å forhindre global oppvarming, så er jo det bra at nokon prøver å forhindre det, men kva med lungene våre då?

 

[color:#FF0000]EDIT:[/color] Kva er det eigentleg som er så vanskeleg å forstå ved dette, og kva er det som sørgjer får at de absolutt nektar for at ting skjer som de ikkje veit om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[color:#FF0000]EDIT:[/color] Kva er det eigentleg som er så vanskeleg å forstå ved dette' date=' og kva er det som sørgjer får at de absolutt nektar for at ting skjer som de ikkje veit om? [/quote']

Tja, jeg sluker ihvertfall ikke alt noen rednecks på den andre siden av dammen sier for å komme på TV. Det er ikke hold i noen av argumentene hos de som påstår at staten slipper kjemikalier over hodene på folk med vilje. Måten contrails forsvinner på er opp til værforholdene, å tro at oppstandelsen til visse skytyper er et bevis for at "the government" dynker folk i gift er fantastisk dumt.

Man kan beskylde regjeringen for mye, men da kan man i det minste varte opp med noen gode argumenter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feil det du seier, nesten ingenting av dette har vert på TV. Klippet frå min førre post er eit unntak.

Bla. kanalar som Fox er så korrupt at dei får betalt av regjeringa for ikkje å spre slike ting som dette, visst de følgje med på digg.com så veit dei fleste der at Fox er korrupt og falske.

Folk blir lett påverka, derfor, slik som her på flightsim.no, vil ingen tru på dette så lenge dagsrevyen eller TV 2 nyheitene ikkje snakkar om det. Det har regjeringa i USA skjønt, og prøve dermed å framstille slike som trur på dette som idiotar, noko som dei tydeleg har lykkast med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg tvile på at det står i boka di korleis kondensstripa kan laga eit seig gult klister som festar seg på bilar og andre ting?
Er nysgjerrig på hvordan det gule klisteret havnet på bare bilen.. Er det ikke lit suspekt at når det finnes millioner på millioner med biler i Amerika havner dette klisteret på én bil, men ikke engang på bakken rundt? Nei, det er i mine øyne null tvil om at dette er en konspirasjonsteori av de dårlige.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...