Fredrik Edvardsen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Håper det blir pent vær' date=' det var ikke så veldig bra ifjor, men når det er fuktig i lufta kan man få bilder som dette[/quote']Fuktighet i lufta er absolutt bra ja, bare den ikke er i form av nedbør Husker jeg prøvde å holde paraplyen samtidig som jeg skulle ta bilder av Vampire'en og F-16 som taxet i fjor...det var ikke noe særlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen må poste bilder av mustangen, når den tar av. luftstrømmen bak proppelen er jo vannvitig stilig, hadde vært arti om noen kunne tatt bilder av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Detta du mener?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Artig hvordan alle som stod på "vollen" har fått omtrent klin like bilder, har et bilde som er veldig likt det andre Sten Arne postet, og et annet som er veldig likt Tom Andrè sitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Nyelig maskin denna Mustangen!! Her er at par av den på OSL dagen før kjellerstevnet i fjor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Noen må poste bilder av mustangen' date=' når den tar av. luftstrømmen bak proppelen er jo vannvitig stilig, hadde vært arti om noen kunne tatt bilder av den. [/quote'] Detta du mener?? Det skal jeg love deg er mustangen to seter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald Strand Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jepp så her er det bare og sette i gang! Kjøp deg en mustang og få deg en unge så kan dere fly sammen og "kose dere" med den vanvittig bra lyden det er i mustangen :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har fortsatt fire behagelige skinnseter ledige hvis neon ønsker å sitte på opp til Kjeller. Kjører fra Kongsberg, og kan plukke deg opp underveis hvis du bor på veien.. F.Eks Drammen, Sandvika etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei Ivar Hestnes Ole jonny og jeg kommer og skal vel ha med cocpittene våre regner jeg med. Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 18. mai 2008 Members Del Skrevet 18. mai 2008 Jepp, blir utstilling der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Får prøve å rase opp i bilen etter jobb selv Skulle hatt PPL.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eik Bruserud Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kommer nok en fra Siljan og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Members Ivar Hestnes Skrevet 18. mai 2008 Members Del Skrevet 18. mai 2008 Simulatoren min blir bare statisk utstilt, men kommer til å kjøre film fra apparatet i drift. Tror Rune og Ole Johnny skal drifte simulatorene også hvis jeg ikke tar mye feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Gleder meg til å ta en titt på gutta som virkelig gjør hobbyen sin på den rette måten! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ai, ai, ai!! Var nede på Kjeller i dag, fikk med både mustang, delphin, cub og diverse andre Gleder meg skikkelig! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fredrik: Skal vi kjøre samme opplegg som i fjor, eller...? Kunne trengt noen å sitte på med fra et eller annet sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Så de trente på å fly i dag. Mye fint å se på. Gleder meg til showet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei Joda vi skal få liv i simmene jeg og Ole jonny Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Helberg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Se på dette gutter og jenter. Endelig skal en være litt heldig med været KANONVÆR SØNDAG Noen må ta ansvar her og få ordnet det slik at isselgeren kommer innom vollen og forer oss med is :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Bra at det blir fint vær. I hvert fall de to siste årene har været vært skikkelig dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Så at det landet en F-16 på OSL igår. 80-3671 "671" fra 338 skv, med tigerhale. Den var helt "naken". så håper at denne skal fly fra Kjeller.. Men vet naturligvis ikke om den faktisk skal det. Men det er jo lov å håpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Braastad Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Digg at det blir bra vær! Får prøve å huske ørepropper i år da. Så jeg slipper å stå og holde meg for ørene istedenfor å ta bilder :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Det kan være lurt.. jeg må innom å hente noen selv også. Greit å ha ett par ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Oh, ja, håper det er "671" som skal fly. Da gjør det ikke så mye om det er et forholdsvist anonymt "display". I år skal jeg ihvertfall huske å ta med meg stol, det ble litt lenge å stå i fjor (man hadde jo selvfølgelig muligheten til å sette seg ned i gjørma på vollen, men det fristet ikke stort det heller ). Forresten noen som vet om det er Biltema sin Spitfire som kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg må fixe meg en stol selv, noen som vet hvor en kan få tak i en som er litt solid ? lurer på om jeg skal stikke innom smartclub eller biltema på vei hjem idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sten, bra det er flere enn meg som har observert Tiger`n. Så den tok av i går på kjeller, må være noe av det sykeste jeg har sett av en F16 som tar av! Det er snakk om at det er den som skal fly. Men er ikke sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sten Arne Bryde Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 F-16 takeoff på kjeller er ett ganske spektakulært syn. Den må klatre noe J'vlig for å ha nok høyde til å gli ned på OSL om motoren skulle stoppe. Har sett endel ganske hårete takeoffs der både med F-16 og F-5. Gleder meg ennå mer til søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Wennevold Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Enig! Blir vel litt bortskjemt. Bor rett ved siden av ENKJ, ser F16 flere ganger i uka hele året, samt innflyging til 01R (og 01L) ENGM. Men blir artig til søndag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Men når åpner dørene for denne herlige søndagen da? Kommer durende neddover ifra Mesnali. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Dørene åpner kl. 10, men hovedprogrammet starter ikke før 12 I mellomtiden blir det vel modellfly og litt slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.