Gå til innhold

*Flydag på Kjeller 25 Mai*


Anbefalte innlegg

Håper det blir pent vær' date=' det var ikke så veldig bra ifjor, men når det er fuktig i lufta kan man få bilder som dette[/quote']

Fuktighet i lufta er absolutt bra ja, bare den ikke er i form av nedbør :P

 

Husker jeg prøvde å holde paraplyen samtidig som jeg skulle ta bilder av Vampire'en og F-16 som taxet i fjor...det var ikke noe særlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Emil-André Gundersen

Noen må poste bilder av mustangen, når den tar av. luftstrømmen bak proppelen er jo vannvitig stilig, hadde vært arti om noen kunne tatt bilder av den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emil-André Gundersen
Noen må poste bilder av mustangen' date=' når den tar av. luftstrømmen bak proppelen er jo vannvitig stilig, hadde vært arti om noen kunne tatt bilder av den. ;) [/quote']

 

Detta du mener??

 

_MG_3863.jpg

 

Det skal jeg love deg ;) er mustangen to seter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, ja, håper det er "671" som skal fly. Da gjør det ikke så mye om det er et forholdsvist anonymt "display".

 

I år skal jeg ihvertfall huske å ta med meg stol, det ble litt lenge å stå i fjor (man hadde jo selvfølgelig muligheten til å sette seg ned i gjørma på vollen, men det fristet ikke stort det heller :P).

 

Forresten noen som vet om det er Biltema sin Spitfire som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Opprett ny...